logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pudzian twarzą Betfan

  PR 30.09.2019, przeczytano 1093 razy
ilustracjastrzałka

Mariusz Pudzianowski został twarzą marki BETFAN. Jednocześnie ten nowy, legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie na rynku. Ogier o imieniu Betfan ma być też live brand hero marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pudzian-twarza-betfan,384139,artykul.html

- Wykorzystując wizerunek Mariusza Pudzianowskiego zamierzamy budować naszą rozpoznawalność w wyróżniający i angażujący sposób. Chcemy być jak Pudzian: zdecydowani, zdeterminowani, mieć charakter i nie pękać na rynku. On już pokazał, że potrafi osiągać  sukcesy i to nie tylko w sporcie. Jest wręcz katalizatorem pomagającym rozkręcać biznesy. Dlatego, co podkreślamy w naszej komunikacji, zależy nam, by wręcz ‘kołczował’ naszą markę. Chcemy przełamywać stereotypy, być inni niż wszyscy, ale jednocześnie silnie nastawieni na potrzeby graczy. Nie interesuje nas chodzenie na łatwiznę, utartymi ścieżkami. Planujemy tworzyć wspólnie z Mariuszem nowe produkty i promocje, które będą stanowić nową jakość na rynku, dostarczać wyjątkowych wrażeń i budować preferencje dla naszej oferty – komentuje Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.

BETFAN wspólnie z Mariuszem Pudzianowskim postawili na czarnego konia i razem zaangażowali się  w wyścigi konne w Polsce. Ogier Betfan, nowa pasja Mariusza Pudzianowskiego, miał swój oficjalny debiut podczas eventu w dniu Wielkiej Warszawskiej na Służewcu. Sam sponsoring tytularny w tej dyscyplinie jest unikatowym, zupełnie innowacyjnym przedsięwzięciem nie tylko w Polsce. Koń Betfan będzie również silnie wykorzystywany w komunikacji marketingowej przez bukmachera. Niedługo wystartują także profile konia Betfana w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie.  

W związku z rozpoczęciem współpracy z BETFAN Mariusz Pudzianowski napisał list do graczy, w którym opowiada o swoich motywacjach i planach w ramach wspólnego przedsięwzięcia:

Drodzy,

zgaduję, że dobrze mnie znacie. Ba, założyłbym się o to z Wami. A jak już wspomniałem o zakładzie, to chcę wytłumaczyć dlaczego do Was piszę. Dołączyłem do teamu BETFAN! I żebyście nie myśleli, że jestem jakimś tam ambasadorem czy gadającą głową! Będę częścią tego bardzo fajnego projektu.

Dobrze wiecie, że jak się za coś biorę to robię to na 100%. Inaczej nie umiem. Tak było w Strongmanach, tak jest w MMA i tak jest przy każdym projekcie, który realizuję. Jeśli nieco dokładniej sprawdzaliście moje poczynania, to zauważycie, że spełniałem się nie tylko jako sportowiec, ale też jako biznesman. Swoje doświadczenie chciałbym przenieść na BETFAN. A wiecie, że przenosić to ja potrafię jak mało kto!

BETFAN ujął mnie tym, że - tak samo jak ja - jest odważny i nie boi się nowych wyzwań. Dla mnie to jest kluczowe do bycia najlepszym. Samo się nic nie zrobi! Kiedy zapoznałem się z wizją BETFAN przekonałem się, że ma on wszystko, żeby zostać topowym graczem. Potrzeba jedynie cierpliwości, a wiadomo, że cierpliwy to i kamień ugotuje! Ścieżka BETFAN przypomniała mi moją, kiedy zaczynałem sportową karierę... Piękny czas! Droga na szczyt to nie jest spacer farmera. To o wiele cięższa przeprawa! I zaufajcie mi - wiem o czym mówię.

Nie ukrywam, że BETFAN będzie dla mnie nie tylko wyzwaniem, ale i wspaniałą zabawą. Sprawdźcie ofertę w dziale "Rozrywka" to zrozumiecie o co mi chodzi. Oni dosłownie zakładają się o wszystko! Zresztą, kto z nas nie lubi się zakładać? Podoba mi się również to, że przy tym są pozytywnie nastawieni do Was, drodzy Gracze. Kiedy większość chce być sponsorem jakiejś drużyny, która kopie się po czołach, oni - m.in. za moją namową - postanowili być Sponsorem Graczy. Dla mnie jest to czarny koń na rynku polskich legalnych zakładów bukmacherskich! Taki sam, w którego zainwestowałem! Będzie on startować na torze konnym w Polsce, a być może i za granicą. Nie ukrywam, że mam w związku z tym - jak to mówi młodzież - zajawkę. To dla mnie nowe doświadczenie, dlatego cieszę się na kolejny występ mojego podopiecznego, którego nie mogłem inaczej nazwać jak Betfan. W końcu to BETFAN jest jego sponsorem tytularnym.

W naszej współpracy podoba mi się również to, że nie będę tylko i wyłącznie twarzą bukmachera. Będę miał realny wpływ na działania firmy i już niedługo zobaczycie tego efekty. Mam nadzieje, że swoją osobą i wkładem w BETFAN przekonam Was do tego projektu. A jak nie... Cóż, trzeba będzie osobiście złożyć niektórym z Was niezapowiedzianą wizytę...

Pozdrawiam,

Mariusz „Pudzian” Pudzianowski.

Źródło: BETFAN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764