logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pulno - rozbudowane narzędzie do audytów SEO

  PR 15.04.2019, przeczytano 781 razy

Z początkiem marca 2019 roku, Datafic Sp. z o.o. wypuściła na rynek swoje najnowsze narzędzie, Pulno. To crawler służący do kompleksowego audytu stron internetowych, którego głównym zadaniem jest ułatwienie każdemu posiadaczowi strony zdobycia lepszych pozycji w rankingach wyszukiwarek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pulno---rozbudowane-narzedzie-do-audytow-seo,382103,artykul.html

Pulno udostępnia użytkownikom szereg zaawansowanych funkcji, które są unikalne na obecnym rynku. Nie tylko znajduje błędy i problemy na stronie internetowej, ale potrafi też monitorować zmiany, które wprowadzają na niej użytkownicy. Jeżeli do edycji strony ma dostęp więcej niż jedna osoba, bardzo łatwo o niezamierzone modyfikacje. Pulno Monitoring wykryje te zmiany i pozwoli utrzymać kontrolę nad stroną internetową. Narzędzie potrafi zidentyfikować 100 różnych parametrów w tym: wydajność, niedziałające linki zewnętrzne i wewnętrzne, niedziałające grafiki, brak alternatywnych opisów grafik, poziom linkowania oraz problemy dotyczące treści. Pulno, wyposażone jest w Analizator Unikalnych Treści, który sprawdza duplikaty zarówno w obrębie samej strony, jak i w internecie. Do każdego błędu dołączona jest informacja o sposobie jego rozwiązania czytelna zarówno dla profesjonalistów jak i dla osób, które w tematyce SEO nie mają dużego doświadczenia. Wykaz wszystkich błędów można pobrać w formie wygodnego i przejrzystego raportu gdzie również znajdują się odnośniki do uwag i wskazówek jak poradzić sobie z danym zagadnieniem.  

- Pulno jest odpowiedzią na skomplikowane narzędzia wymagające dużej wiedzy technicznej. Tworząc Pulno skupiliśmy się na przejrzystym wyjaśnianiu problemów i opisaniu rozwiązań zgodnie z wytycznymi Google. Do tej pory nie było tak rozbudowanych narzędzi dostępnych w języku polskim, które skutecznie pomagają optymalizować strony internetowe.- przekonuje Jacek Wieczorek, współtwórca Pulno.

Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom i możliwości monitorowania zmian wprowadzanych na stronie, Pulno jest unikatowym narzędziem na polskim rynku. Intuicyjna obsługa i przejrzystość wykonania oraz formy podpowiedzi sprawiają, że sprawdzi się zarówno w rękach doświadczonych użytkowników jak i osób, które swoją przygodę z SEO dopiero zaczynają.

Źródło: Datafic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764