logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City

  PR 04.08.2020, przeczytano 606 razy
ilustracja

Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli Castlefield i kanał Bridgewater.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-miejskie-akcenty-na-wyjazdowej-koszulce-manchesteru-city,387999,artykul.html

Choć historia dzielnicy Castlefield sięga aż do czasów istnienia Imperium Rzymskiego najbardziej znana jest jako serce przemysłowej przeszłości Manchesteru, ponieważ stanowi zakończenie Bridgewater, pierwszego na świecie kanału przemysłowego oraz mieści stację pierwszej kolei międzymiastowej. Obecnie, dzielnica stała się jednym z najbardziej tętniących życiem ośrodków sztuki i muzyki w mieście, a także siedzibą wielokulturowej, młodzieżowej sceny Manchesteru, tworząc wyjątkową przestrzeń wypełnioną kreatywnością mieszkańców.

- Tą nową koszulką chcieliśmy podkreślić wyjątkowy klimat i unikalną kulturę miasta. Szukaliśmy miejsc, w których ludzie spotykają się, aby dawać upust pokładom drzemiącej w nich kreatywności poprzez sztukę i muzykę. Castlefield to jeden z najważniejszych elementów historii miasta, który w niespotykany nigdzie indziej sposób łączy nowe pokolenie artystów z kreatywną przeszłością dzielnicy. Charakterystyczny most nad kanałem jest ikoną Manchesteru, którą zainspirowała nas do odtworzenia tej klasycznej struktury poprzez wzór i paletę kolorów nowej koszulki. Chcieliśmy, aby była ona wyjątkowa i jednocześnie podkreślała bogatą kulturę Manchesteru - powiedział David Bremond, Head of Product Line Management Teamsport Licensed.

Nowa koszulka wyjazdowa Manchesteru City jest mieszanką kolorów ciemnoniebieskiego i czarnego, uzupełnioną o miedziane wykończenia oraz posiada nadrukowany na całej powierzchni wzór, którego bezpośrednią inspiracją były struktury i kształty charakterystyczne dla Castlefield oraz kanału Bridgewater. Strój wyjazdowy jest kontynuacją idei, która stała za stworzeniem kompletu domowego, czyli czerpaniem z  historii miasta Manchester, ponieważ PUMA kontynuuje tworzenie zestawów przez pryzmat otaczającej kluby piłkarskie kultury. Całość uzupełniają czarne spodenki i ciemnoniebieskie skarpetki.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764