logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21

  PR 05.08.2020, przeczytano 684 razy
ilustracjastrzałka

Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz życie i twórczość malarza Joaquína Sorolla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-trzy-nowe-komplety-strojow-valencii-na-sezon-2020-21,388014,artykul.html

Komplet domowy Valencii

Nowa koszulka domowa Valencii zawiera efektowny nadruk inspirowany żebrowanym sklepieniem budynku Giełdy Jedwabiu, położonego w samym sercu miasta. Zestaw domowy to podkreślenie bogatej i wyjątkowej kultury miasta, która jest istotną częścią DNA klubu. Kolor koszulki to tradycyjna biel Walencji połączona z czarnymi wykończeniami rękawów.

Komplet wyjazdowy Valencii

Koszulka wyjazdowa jest natomiast inspirowana słynną na cały świat produkcją pomarańczy stanowiącą ogromną część kultury i gospodarki Walencji. Koszulka posiada unikalny nadruk na tętniącym życiem pomarańczowym tle z granatowym paskiem biegnącym wzdłuż ramion.

Trzeci komplet Valencii

Trzeci komplet to hołd dla jednego z najsłynniejszych mieszkańców miasta, malarza Joaquína Sorolla. Niezwykły design i kolorystyka koszulki reprezentują światło słoneczne odbijające się od wód Morza Śródziemnego. Warto zaznaczyć, że to właśnie ten widok był często tematem obrazów Joaquína Sorolla, dlatego, aby oddać klimat twórczości artysty, na koszulce znajduje się delikatny nadruk, który jest mieszkanką kolorów szarego, lawendowego i niebieskiego w odcieniu zbliżonym do bezchmurnego nieba.

Wszystkie trzy nowe komplety drużyny Valencii są od dzisiaj dostępne na stronach PUMA.com, Valenciacf.com oraz w oficjalnych sklepach kibica i w wyselekcjonowanych sklepach na całym świecie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764