Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz życie i twórczość malarza Joaquína Sorolla.
Komplet domowy Valencii
Nowa koszulka domowa Valencii zawiera efektowny nadruk inspirowany żebrowanym sklepieniem budynku Giełdy Jedwabiu, położonego w samym sercu miasta. Zestaw domowy to podkreślenie bogatej i wyjątkowej kultury miasta, która jest istotną częścią DNA klubu. Kolor koszulki to tradycyjna biel Walencji połączona z czarnymi wykończeniami rękawów.
Komplet wyjazdowy Valencii
Koszulka wyjazdowa jest natomiast inspirowana słynną na cały świat produkcją pomarańczy stanowiącą ogromną część kultury i gospodarki Walencji. Koszulka posiada unikalny nadruk na tętniącym życiem pomarańczowym tle z granatowym paskiem biegnącym wzdłuż ramion.
Trzeci komplet Valencii
Trzeci komplet to hołd dla jednego z najsłynniejszych mieszkańców miasta, malarza Joaquína Sorolla. Niezwykły design i kolorystyka koszulki reprezentują światło słoneczne odbijające się od wód Morza Śródziemnego. Warto zaznaczyć, że to właśnie ten widok był często tematem obrazów Joaquína Sorolla, dlatego, aby oddać klimat twórczości artysty, na koszulce znajduje się delikatny nadruk, który jest mieszkanką kolorów szarego, lawendowego i niebieskiego w odcieniu zbliżonym do bezchmurnego nieba.
Wszystkie trzy nowe komplety drużyny Valencii są od dzisiaj dostępne na stronach PUMA.com, Valenciacf.com oraz w oficjalnych sklepach kibica i w wyselekcjonowanych sklepach na całym świecie.
Źródło: PUMA