logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: druga odsłona kampanii She Moves Us z udziałem Joanny Jędrzejczyk

  PR 08.11.2021, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Sportowa marka PUMA powraca z kontynuacją kampanii SHE MOVES US, prezentując najnowszy video manifest z udziałem ambasadorki marki - Joanny Jędrzejczyk. Kolejna odsłona opowiada o istocie bycia siostrą, czyli osobą, która wspiera, jest towarzyszem przygód, inspiruje, troszczy się.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-druga-odslona-kampanii-she-moves-us-z-udzialem-joanny-jedrzejczyk,393681,artykul.html

Do najnowszej kampanii SHE MOVES US marka PUMA zaprosiła dwie siostry - Polę i Milę oraz lokalną ambasadorkę Joannę Jędrzejczyk. Video spot mówi o kodeksie sióstr, przedstawionym za pośrednictwem historii nastoletnich dziewczynek, które w swoich codziennych czynnościach starają się być jak ich największa idolka, Joanna. Obserwujemy, jak wspólnie stawiają czoła wyzwaniom dnia codziennego. Za pomocą prostych gestów - jazda na rowerze bez trzymanki, dzielenie się kanapką - pokazują one odwagę, wzajemne wsparcie oraz to, co oznacza bycie tuż obok, bycie siostrą.

Poprzez pryzmat relacji dziewczynek, spot podkreśla istotę niewielkich czynów, które napędzane są troską i siostrzanym uczuciem oraz pomaga dostrzec je w naszym życiu codziennym. Narratorką, a zarazem obserwatorką historii jest Joanna Jędrzejczyk.

Autorem koncepcji kampanii oraz spotu jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Reżyserią spotu zajęli się Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak, a postprodukcję wykonało studio MIŁO. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

SHE MOVES US to długoterminowa globalna platforma marki PUMA, która ma na celu umacniać w kobietach solidarność oraz pewność siebie. Za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, marka opowiada historię inspirujących kobiet z całego świata.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764