logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City

  PR 04.08.2020, przeczytano 305 razy
ilustracja

Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli Castlefield i kanał Bridgewater.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-miejskie-akcenty-na-wyjazdowej-koszulce-manchesteru-city,387999,artykul.html

Choć historia dzielnicy Castlefield sięga aż do czasów istnienia Imperium Rzymskiego najbardziej znana jest jako serce przemysłowej przeszłości Manchesteru, ponieważ stanowi zakończenie Bridgewater, pierwszego na świecie kanału przemysłowego oraz mieści stację pierwszej kolei międzymiastowej. Obecnie, dzielnica stała się jednym z najbardziej tętniących życiem ośrodków sztuki i muzyki w mieście, a także siedzibą wielokulturowej, młodzieżowej sceny Manchesteru, tworząc wyjątkową przestrzeń wypełnioną kreatywnością mieszkańców.

- Tą nową koszulką chcieliśmy podkreślić wyjątkowy klimat i unikalną kulturę miasta. Szukaliśmy miejsc, w których ludzie spotykają się, aby dawać upust pokładom drzemiącej w nich kreatywności poprzez sztukę i muzykę. Castlefield to jeden z najważniejszych elementów historii miasta, który w niespotykany nigdzie indziej sposób łączy nowe pokolenie artystów z kreatywną przeszłością dzielnicy. Charakterystyczny most nad kanałem jest ikoną Manchesteru, którą zainspirowała nas do odtworzenia tej klasycznej struktury poprzez wzór i paletę kolorów nowej koszulki. Chcieliśmy, aby była ona wyjątkowa i jednocześnie podkreślała bogatą kulturę Manchesteru - powiedział David Bremond, Head of Product Line Management Teamsport Licensed.

Nowa koszulka wyjazdowa Manchesteru City jest mieszanką kolorów ciemnoniebieskiego i czarnego, uzupełnioną o miedziane wykończenia oraz posiada nadrukowany na całej powierzchni wzór, którego bezpośrednią inspiracją były struktury i kształty charakterystyczne dla Castlefield oraz kanału Bridgewater. Strój wyjazdowy jest kontynuacją idei, która stała za stworzeniem kompletu domowego, czyli czerpaniem z  historii miasta Manchester, ponieważ PUMA kontynuuje tworzenie zestawów przez pryzmat otaczającej kluby piłkarskie kultury. Całość uzupełniają czarne spodenki i ciemnoniebieskie skarpetki.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764