logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: nowe, zrównoważone pudełka

  PR 17.09.2021, przeczytano 352 razy
ilustracja

Sportowa marka PUMA wprowadziła nowy projekt pudełka na buty, który pozwoli oszczędzić aż 2800 ton kartonu rocznie. Działania te zostały podjęte w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju i wywierania pozytywnego wpływu na środowisko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-nowe%2C-zrownowazone-pudelka,393026,artykul.html

Nowe pudełka dostępne są na rynku od 2021 roku i są tak samo wytrzymałe jak ich poprzednicy. To tylko jeden z elementów, który marka zobowiązała się wprowadzić, by uczynić swoje produkty bardziej zrównoważonymi. Do 2023 roku PUMA wycofa plastikowe torby w sklepach, a także wymieni plastikowe wieszaki na przyjazne środowisku alternatywy.

- Jeśli weźmiemy pod uwagę, że do wyprodukowania jednej tony tektury potrzeba około 12 drzew, oszczędzamy 33 600 drzew rocznie. To więcej niż cały Central Park! - powiedział Stefan Seidel, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w PUMA. - Takie inicjatywy, które są częścią naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju 10FOR25, pomagają nam wywrzeć pozytywny wpływ na jeszcze większą skalę.

Na początku tego roku PUMA ogłosiła partnerstwo z organizacją non-profit zajmującą się ochroną środowiska, Canopy. Dzięki temu marka zyskała pewność, że wszystkie opakowania kartonowe pochodzą z recyklingu lub certyfikowanych źródeł. Cele PUMA 10FOR25 obejmują szeroki zakres tematów zrównoważonego rozwoju, w tym działania na rzecz klimatu, praw człowieka czy oceanów.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Szkoda, że nikomu nie przyszło do głowy, by w notce opisać na czym polega ta oszczędność.

avatar użytkownika
,

Przeciwnie - jest powiedziane że to dzięki kontrolowanemu pochodzeniu materiałów na opakowania.  

,

Znaczy się zużyją mniej tektury przez sam fakt, że będą wiedzieli skąd pochodzi?
A wcześnie nie wiedzieli i musieli dawać jej więcej?
  

avatar użytkownika
,

To Ty tak twierdzisz - nikt tego w tekście nie ujął w ten sposób. Tektury różnią się wieloma parametrami więc jest, a w każdym razie powinno być zrozumiałe, że świadomy wybór dostawców pozwala wybrać tych, którzy zapewniają produkt bliższy założeniom. Nie ma w tym niczego dziwnego, tajemniczego, ani nawet śmiesznego - tak to po prostu działa.  

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764