logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: nowe, zrównoważone pudełka

  PR 17.09.2021, przeczytano 921 razy
ilustracja

Sportowa marka PUMA wprowadziła nowy projekt pudełka na buty, który pozwoli oszczędzić aż 2800 ton kartonu rocznie. Działania te zostały podjęte w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju i wywierania pozytywnego wpływu na środowisko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-nowe%2C-zrownowazone-pudelka,393026,artykul.html

Nowe pudełka dostępne są na rynku od 2021 roku i są tak samo wytrzymałe jak ich poprzednicy. To tylko jeden z elementów, który marka zobowiązała się wprowadzić, by uczynić swoje produkty bardziej zrównoważonymi. Do 2023 roku PUMA wycofa plastikowe torby w sklepach, a także wymieni plastikowe wieszaki na przyjazne środowisku alternatywy.

- Jeśli weźmiemy pod uwagę, że do wyprodukowania jednej tony tektury potrzeba około 12 drzew, oszczędzamy 33 600 drzew rocznie. To więcej niż cały Central Park! - powiedział Stefan Seidel, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w PUMA. - Takie inicjatywy, które są częścią naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju 10FOR25, pomagają nam wywrzeć pozytywny wpływ na jeszcze większą skalę.

Na początku tego roku PUMA ogłosiła partnerstwo z organizacją non-profit zajmującą się ochroną środowiska, Canopy. Dzięki temu marka zyskała pewność, że wszystkie opakowania kartonowe pochodzą z recyklingu lub certyfikowanych źródeł. Cele PUMA 10FOR25 obejmują szeroki zakres tematów zrównoważonego rozwoju, w tym działania na rzecz klimatu, praw człowieka czy oceanów.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764