logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21

  PR 05.08.2020, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz życie i twórczość malarza Joaquína Sorolla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-trzy-nowe-komplety-strojow-valencii-na-sezon-2020-21,388014,artykul.html

Komplet domowy Valencii

Nowa koszulka domowa Valencii zawiera efektowny nadruk inspirowany żebrowanym sklepieniem budynku Giełdy Jedwabiu, położonego w samym sercu miasta. Zestaw domowy to podkreślenie bogatej i wyjątkowej kultury miasta, która jest istotną częścią DNA klubu. Kolor koszulki to tradycyjna biel Walencji połączona z czarnymi wykończeniami rękawów.

Komplet wyjazdowy Valencii

Koszulka wyjazdowa jest natomiast inspirowana słynną na cały świat produkcją pomarańczy stanowiącą ogromną część kultury i gospodarki Walencji. Koszulka posiada unikalny nadruk na tętniącym życiem pomarańczowym tle z granatowym paskiem biegnącym wzdłuż ramion.

Trzeci komplet Valencii

Trzeci komplet to hołd dla jednego z najsłynniejszych mieszkańców miasta, malarza Joaquína Sorolla. Niezwykły design i kolorystyka koszulki reprezentują światło słoneczne odbijające się od wód Morza Śródziemnego. Warto zaznaczyć, że to właśnie ten widok był często tematem obrazów Joaquína Sorolla, dlatego, aby oddać klimat twórczości artysty, na koszulce znajduje się delikatny nadruk, który jest mieszkanką kolorów szarego, lawendowego i niebieskiego w odcieniu zbliżonym do bezchmurnego nieba.

Wszystkie trzy nowe komplety drużyny Valencii są od dzisiaj dostępne na stronach PUMA.com, Valenciacf.com oraz w oficjalnych sklepach kibica i w wyselekcjonowanych sklepach na całym świecie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764