logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21

  PR 05.08.2020, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz życie i twórczość malarza Joaquína Sorolla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-trzy-nowe-komplety-strojow-valencii-na-sezon-2020-21,388014,artykul.html

Komplet domowy Valencii

Nowa koszulka domowa Valencii zawiera efektowny nadruk inspirowany żebrowanym sklepieniem budynku Giełdy Jedwabiu, położonego w samym sercu miasta. Zestaw domowy to podkreślenie bogatej i wyjątkowej kultury miasta, która jest istotną częścią DNA klubu. Kolor koszulki to tradycyjna biel Walencji połączona z czarnymi wykończeniami rękawów.

Komplet wyjazdowy Valencii

Koszulka wyjazdowa jest natomiast inspirowana słynną na cały świat produkcją pomarańczy stanowiącą ogromną część kultury i gospodarki Walencji. Koszulka posiada unikalny nadruk na tętniącym życiem pomarańczowym tle z granatowym paskiem biegnącym wzdłuż ramion.

Trzeci komplet Valencii

Trzeci komplet to hołd dla jednego z najsłynniejszych mieszkańców miasta, malarza Joaquína Sorolla. Niezwykły design i kolorystyka koszulki reprezentują światło słoneczne odbijające się od wód Morza Śródziemnego. Warto zaznaczyć, że to właśnie ten widok był często tematem obrazów Joaquína Sorolla, dlatego, aby oddać klimat twórczości artysty, na koszulce znajduje się delikatny nadruk, który jest mieszkanką kolorów szarego, lawendowego i niebieskiego w odcieniu zbliżonym do bezchmurnego nieba.

Wszystkie trzy nowe komplety drużyny Valencii są od dzisiaj dostępne na stronach PUMA.com, Valenciacf.com oraz w oficjalnych sklepach kibica i w wyselekcjonowanych sklepach na całym świecie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764