logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23

  PR 19.05.2022, przeczytano 327 razy
ilustracja

PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-i-manchester-city-prezentuja-nowy-zestaw-domowy-na-sezon-2022-23,395910,artykul.html

Wielkie City

W latach 1967-1971 żadna drużyna nie mogła dorównać brawurowemu stylowi Manchesteru City. Ich gra oparta na szybkich podaniach i dynamicznej ofensywie, wyprzedzała swoje czasy. City wygrało wszystkie krajowe tytuły, a na koniec zdobyło Puchar Zdobywców Pucharów. Dokonali tego w sposób, który po 50 latach wciąż żyje w pamięci i inspiruje nowe pokolenia piłkarzy.

Colin the King

Colin Bell był jednym z najbardziej wyróżniających się piłkarzy, którzy występowali w barwach Manchesteru City. Był sercem i inspiracją dla drużyny, a także ulubieńcem kibiców, dzięki swojej niezrównanej wytrzymałości i sprawności na boisku. W 1967 roku poprowadził The Citizens do pierwszego od 31 lat zwycięstwa w lidze.  Nowy strój domowy, zainspirowany tymi z epoki Bella, jest hołdem dla jednej z największych ikon Manchesteru City.

Hołd dla Króla

Nowy strój domowy na sezon 2022/23 nawiązuje do klasycznych wzorów. Na środku jasnoniebieskiej koszulki umieszczono herb klubu, a rękawy i kołnierz zostały wykończone charakterystycznymi, bordowymi pasami. Wewnątrz koszulki, na wysokości karku widnieje logo z koroną – hołd dla Króla Colina.

- Chcieliśmy stworzyć nowoczesną wersję koszulek noszonych w latach 1967-1971. – powiedział Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel. - Bordowe wykończenia są bardzo ważnym elementem. Jest to ikoniczny kolor, który pojawiał się na wielu klasycznych domowych koszulkach City. Strój jest wspaniałym hołdem złożonym dawnym drużynom i jednocześnie ekscytującemu, żywemu stylowi obecnej drużyny The Citizens.

- Jako rodzina jesteśmy niesamowicie wzruszeni, że klub i firma PUMA zdecydowały się upamiętnić mojego tatę i drużyny z końca lat 60., to piękny gest. – powiedział Jon Bell, syn Colina. - To naprawdę pokazuje jedność Manchesteru City jako klubu. Mam nadzieję, że nowe stroje spodobają się kibicom i będą oni mogli przypomnieć sobie te wspaniałe chwile, które zapisały się w historii City.

Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy.

Nowa koszulka Manchesteru City na sezon 2022/23 jest już dostępna w sklepach PUMA, w sklepie City na Etihad Stadium Store, na mancity.com/shop oraz u wybranych partnerów handlowych.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764