logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma i Sizeer - kampania lokalna

  PR 18.02.2020, przeczytano 2332 razy
ilustracjastrzałka

14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-i-sizeer---kampania-lokalna,385753,artykul.html

W ramach kampanii powstała sesja zdjęciowa oraz video, które zostały wykorzystane na witrynach oraz w materiałach instore sklepów PUMA i SIZEER, a także w kampanii digitalowej. Efekty będzie można podziwiać do 15 marca 2020 r. Zdjęcia z wizerunkiem artystów wykonał Paweł Fabjański (Shootme), asystował mu Tymek Maciejewski. Za kamerą stanął Mateusz Golis, a za koncepcję, scenariusz i reżyserię odpowiada agencja high&.

RS-X³ to nowa propozycja od marki PUMA. Buty z rodziny RS-X charakteryzuje komfort użytkowania, różnorodna kolorystyka, a także dynamiczna, sportowa sylwetka wzorowana na słynnym modelu z lat 80. RS-X³ Puzzle posiada siateczkową cholewkę z detalami w różnorodnych kombinacjach kolorystycznych. Na pięcie buta znajduje się wyraziste logo PUMA, a z boku biały pasek Formstrip z syntetycznej skóry.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764