logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma i Sizeer - kampania lokalna

  PR 18.02.2020, przeczytano 308 razy
ilustracjastrzałka

14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-i-sizeer---kampania-lokalna,385753,artykul.html

W ramach kampanii powstała sesja zdjęciowa oraz video, które zostały wykorzystane na witrynach oraz w materiałach instore sklepów PUMA i SIZEER, a także w kampanii digitalowej. Efekty będzie można podziwiać do 15 marca 2020 r. Zdjęcia z wizerunkiem artystów wykonał Paweł Fabjański (Shootme), asystował mu Tymek Maciejewski. Za kamerą stanął Mateusz Golis, a za koncepcję, scenariusz i reżyserię odpowiada agencja high&.

RS-X³ to nowa propozycja od marki PUMA. Buty z rodziny RS-X charakteryzuje komfort użytkowania, różnorodna kolorystyka, a także dynamiczna, sportowa sylwetka wzorowana na słynnym modelu z lat 80. RS-X³ Puzzle posiada siateczkową cholewkę z detalami w różnorodnych kombinacjach kolorystycznych. Na pięcie buta znajduje się wyraziste logo PUMA, a z boku biały pasek Formstrip z syntetycznej skóry.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764