logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma łączy siły z Alfa Romeo F1 Team Orlen

  PR 17.03.2022, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Firma sportowa PUMA dołączy do zespołu Alfa Romeo F1 Team ORLEN jako nowy oficjalny dostawca sprzętu wyścigowego. PUMA dostarczy pełną gamę ubrań, w których kierowcy zespołu, Valtteri Bottas i Zhou Guanyu, będą przygotowywać się do pierwszego wyścigu sezonu 2022 Formuły 1 w Bahrajnie. PUMA udostępni także zespołowi specjalną linię ubrań treningowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-laczy-sily-z-alfa-romeo-f1-team-orlen,395146,artykul.html

Najnowszy członek rodziny PUMA, Alfa Romeo F1 Team ORLEN, posiada długoletnie dziedzictwo w sportach motorowych, a także ekscytującą parę kierowców w Formule 1 na sezon 2022. PUMA będzie wspierać zespół najnowszymi innowacjami i technologiami w zakresie odzieży wyścigowej, oferując superlekkie tkaniny i dopasowane do potrzeb zawodników kombinezony i buty.  

- W kokpicie bolidu Alfa Romeo F1 Team ORLEN drzemie ogromny potencjał i nie mogę się doczekać, kiedy zobaczymy ich w pogoni za podium. Bardzo cieszymy się, że będziemy wspierać Zhou Guanyu jako pierwszego chińskiego kierowcę Formuły 1. Jego udział jest ważnym krokiem milowym w rozwoju tego sportu w jego ojczyźnie - powiedział James Clark, szef marketingu sportów motorowych w PUMA. - Co więcej, to przyjemność kontynuować współpracę z Valtterim Bottasem, który jest częścią rodziny PUMA już od 2017 roku.

Oprócz odzieży wyścigowej dostosowanej do potrzeb kierowcy w kokpicie bolidu, PUMA zadba również o to, aby załoga Alfa Romeo F1 Team ORLEN funkcjonowała na najwyższym poziomie zarówno na torze, jak i podczas przygotowań do weekendu wyścigowego, wspierając zespół najnowszym sprzętem treningowym.

Aby dopełnić całości, PUMA dostarczy zespołowi Alfa Romeo F1 Team ORLEN obuwie: zespół będzie nosił buty tej marki na torze jako część swojego ekwipunku podróżnego, przemieszczając się po całym świecie w sezonie 2022.

- Witamy PUMA w rodzinie Alfa Romeo F1 Team ORLEN z otwartymi ramionami. Podobnie jak nasz zespół, marka ma długą i dumną historię w sporcie i stała się synonimem jakości i innowacji - powiedział Frédéric Vasseur, Dyrektor Zespołu Alfa Romeo F1 Team ORLEN. - Pomogą nam w osiąganiu dobrych wyników, nie tylko poprzez umożliwienie naszym kierowcom i załodze trenowania i startowania w zawodach na najnowszym sprzęcie, dostosowanym do ich potrzeb, ale także poprzez kontynuowanie prac badawczo-rozwojowych w celu zapewnienia coraz lepszego wyposażenia.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764