logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma nawiązuje współpracę z mistrzem szachowym Magnusem Carlsenem

  PR 21.02.2022, przeczytano 1311 razy
ilustracjastrzałka

PUMA ogłosiła dziś długoterminowe partnerstwo z norweskim arcymistrzem szachowym Magnusem Carlsenem i Meltwater Champions Chess Tour. Dzięki nawiązanej współpracy, PUMA połączy świat szachów ze światem sportu poprzez tworzenie angażujących treści i aktywacji dla fanów szachów na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-nawiazuje-wspolprace-z-mistrzem-szachowym-magnusem-carlsenem,394865,artykul.html

Carlsen, pięciokrotny mistrz świata w szachach, jest zapalonym fanem sportu i naturalnie pasuje do marki PUMA. W wieku zaledwie 13 lat został najmłodszym arcymistrzem w tamtym czasie i wygrał swoje pierwsze Mistrzostwa Świata w Szachach w 2013 roku. W 2014 roku został najwyżej notowanym graczem w historii.

- Często myślimy o sporcie jako o dyscyplinie fizycznej, ale potrzebna jest również siła psychiczna - powiedział CEO PUMA Bjørn Gulden. - Niewiele osób uosabia tego ducha jak Magnus, który jest powszechnie uważany za najlepszego szachistę wszech czasów. Jesteśmy dumni, że stał się on częścią rodziny PUMA.

W ramach umowy firma będzie również wspierać Meltwater Champions Chess Tour, który jest zarządzany przez firmę Carlsena – Play Magnus Group. Tour jest najpopularniejszym cyklem w kalendarzu szachowym i dociera do milionów fanów na całym świecie.

- Bycie częścią tak wspaniałej firmy jak PUMA i dołączenie do tak wielu ludzi, których osobiście podziwiam, jest dla mnie wyjątkowe. Jako szachista jestem wielkim fanem sportu i to sprawia, że ta współpraca jest jeszcze lepsza - powiedział Magnus Carlsen.

Razem z Magnusem Carlsenem i Tour, PUMA pomoże rozszerzyć wpływ szachów i przybliżyć ten sport milionom fanów na całym świecie. Dalsze szczegóły dotyczące partnerstwa PUMA z Magnusem Carlsenem oraz zaangażowania PUMA w Meltwater Champions Chess Tour zostaną przedstawione w późniejszym terminie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764