logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma ogłasza współpracę z Joanną Jędrzejczyk

  PR 18.01.2021, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu PUMA dołącza nowa ambasadorka. Marka, mając w swoim DNA wspieranie najlepszych sportowców, rozpoczyna działania z Joanną Jędrzejczyk – polską zawodniczką UFC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-oglasza-wspolprace-z-joanna-jedrzejczyk,389882,artykul.html

Współpraca została ogłoszona za pośrednictwem spotu, w którym przyjaciele Joanny odnoszą się do jej „kociej osobowości”. W swoich wypowiedziach nawiązują do hasła „Jesteś kotem”, przytaczając jej pozytywne cechy oraz osiągnięcia. Pojawiają się tu m.in.: dziennikarz sportowy Mateusz Borek, kierowca rajdowy Kuba Przygoński, prezenterka telewizyjna i ambasadorka marki PUMA Karolina Gilon, dziennikarka Odeta Moro, tenisistka Urszula Radwańska oraz żużlowiec Maciej Janowski. Spot dostępny jest na kanale Facebook PUMA [link].

- Rozpoczęcie współpracy z PUMA to dla mnie nowy rozdział i zapowiedź wielu ekscytujących wyzwań. Mając u boku markę, która ceni prawdziwe partnerstwo wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda, której efektami będziemy mogli się z Wami podzielić już niebawem. – powiedziała Joanna.

- Cieszymy się, że możemy powitać Joannę w gronie ambasadorów PUMA. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach. To ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki. – mówi Jan Sochor, Area General Manager Eastern Europe marki PUMA.  

Lista osiągnięć Joanny jest bardzo długa, choć do najważniejszych z pewnością możemy zaliczyć trzykrotne mistrzostwo świata w boksie tajskim. Jako pierwsza Polka dołączyła do organizacji MMA – Ultimate Fighting Championship, jednocześnie zdobywając tytuł mistrzyni świata w wadze słomkowej. Oprócz wielu sukcesów na arenie sportowej, ma na swoim koncie także działalności charytatywne, w szczególności wspierając Fundację Cancer Fighters, której jest ambasadorką.

Autorem koncepcji kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję zdjęć oraz video. Reżyserią oraz fotografiami zajął się Paweł Fabjański, a zdjęcia do materiałów video wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację oraz PR odpowiedzialna jest agencja teal.

ŁąJuż niebawem marka ogłosi działania i aktywacje, które wraz z nową ambasadorką będzie wspólnie realizować w najbliższym czasie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarki 3D z nową sternik: Magdalena Jagiełło na czele Zmorph
Magdalena Jagiełło objęła funkcję prezeski zarządu w polskiej firmie zajmującej się tworzeniem nowoczesnych drukarek 3D. Jej głównym zadaniem będzie realizacja strategii spółki w obszarze druku przestrzennego wykorzystywanego przez przemysł i klientów profesjonalnych. Obecnie Zmorph sprzedaje swoje urządzenia klientom w 120 krajach.
Firmy pracujące dla targów pozostają znowu bez rządowego wsparcia. Rozporządzenie, jakie ukazało się w ostatni piątek lutego, ponownie je pomija, mimo że poszerza listę kategorii PKD zakwalifikowanych do otrzymania pomocy branż. Nieliczne, które tak jak organizatorzy targów, znalazły się na liście wsparcia, mają jednak ogromną trudność z wykazaniem strat....
Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie każdego roku budzą zainteresowanie tysięcy czytelników z całego kraju. Targi KRAKDENT sprawiają, że Kraków przez trzy dni jest najważniejszym miejscem spotkań branży stomatologicznej. Targi ENOEXPO pobudzają kubki smakowe znawców wina z najdalszych zakątków świata. Kto stoi za jednymi z największych wydarzeń...
Reklama zewnętrzna w Polsce 2020
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2020 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).
SM Mlekpol partnerem programu Doradca Smaku
Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. W najnowszej, wiosennej edycji w wybranych przepisach lokowane będą wyroby marek Łaciate, Mazurski Smak oraz Maślanka Mrągowska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764