Do zespołu PUMA dołącza nowa ambasadorka. Marka, mając w swoim DNA wspieranie najlepszych sportowców, rozpoczyna działania z Joanną Jędrzejczyk – polską zawodniczką UFC.
Współpraca została ogłoszona za pośrednictwem spotu, w którym przyjaciele Joanny odnoszą się do jej „kociej osobowości”. W swoich wypowiedziach nawiązują do hasła „Jesteś kotem”, przytaczając jej pozytywne cechy oraz osiągnięcia. Pojawiają się tu m.in.: dziennikarz sportowy Mateusz Borek, kierowca rajdowy Kuba Przygoński, prezenterka telewizyjna i ambasadorka marki PUMA Karolina Gilon, dziennikarka Odeta Moro, tenisistka Urszula Radwańska oraz żużlowiec Maciej Janowski. Spot dostępny jest na kanale Facebook PUMA [link].
- Rozpoczęcie współpracy z PUMA to dla mnie nowy rozdział i zapowiedź wielu ekscytujących wyzwań. Mając u boku markę, która ceni prawdziwe partnerstwo wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda, której efektami będziemy mogli się z Wami podzielić już niebawem. – powiedziała Joanna.
- Cieszymy się, że możemy powitać Joannę w gronie ambasadorów PUMA. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach. To ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki. – mówi Jan Sochor, Area General Manager Eastern Europe marki PUMA.
Lista osiągnięć Joanny jest bardzo długa, choć do najważniejszych z pewnością możemy zaliczyć trzykrotne mistrzostwo świata w boksie tajskim. Jako pierwsza Polka dołączyła do organizacji MMA – Ultimate Fighting Championship, jednocześnie zdobywając tytuł mistrzyni świata w wadze słomkowej. Oprócz wielu sukcesów na arenie sportowej, ma na swoim koncie także działalności charytatywne, w szczególności wspierając Fundację Cancer Fighters, której jest ambasadorką.
Autorem koncepcji kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję zdjęć oraz video. Reżyserią oraz fotografiami zajął się Paweł Fabjański, a zdjęcia do materiałów video wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację oraz PR odpowiedzialna jest agencja teal.
ŁąJuż niebawem marka ogłosi działania i aktywacje, które wraz z nową ambasadorką będzie wspólnie realizować w najbliższym czasie.
Źródło: PUMA