logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma ogłasza współpracę z Joanną Jędrzejczyk

  PR 18.01.2021, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu PUMA dołącza nowa ambasadorka. Marka, mając w swoim DNA wspieranie najlepszych sportowców, rozpoczyna działania z Joanną Jędrzejczyk – polską zawodniczką UFC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-oglasza-wspolprace-z-joanna-jedrzejczyk,389882,artykul.html

Współpraca została ogłoszona za pośrednictwem spotu, w którym przyjaciele Joanny odnoszą się do jej „kociej osobowości”. W swoich wypowiedziach nawiązują do hasła „Jesteś kotem”, przytaczając jej pozytywne cechy oraz osiągnięcia. Pojawiają się tu m.in.: dziennikarz sportowy Mateusz Borek, kierowca rajdowy Kuba Przygoński, prezenterka telewizyjna i ambasadorka marki PUMA Karolina Gilon, dziennikarka Odeta Moro, tenisistka Urszula Radwańska oraz żużlowiec Maciej Janowski. Spot dostępny jest na kanale Facebook PUMA [link].

- Rozpoczęcie współpracy z PUMA to dla mnie nowy rozdział i zapowiedź wielu ekscytujących wyzwań. Mając u boku markę, która ceni prawdziwe partnerstwo wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda, której efektami będziemy mogli się z Wami podzielić już niebawem. – powiedziała Joanna.

- Cieszymy się, że możemy powitać Joannę w gronie ambasadorów PUMA. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach. To ogromna przyjemność móc wspierać tak charyzmatyczną osobowość, która oddaje ducha naszej marki. – mówi Jan Sochor, Area General Manager Eastern Europe marki PUMA.  

Lista osiągnięć Joanny jest bardzo długa, choć do najważniejszych z pewnością możemy zaliczyć trzykrotne mistrzostwo świata w boksie tajskim. Jako pierwsza Polka dołączyła do organizacji MMA – Ultimate Fighting Championship, jednocześnie zdobywając tytuł mistrzyni świata w wadze słomkowej. Oprócz wielu sukcesów na arenie sportowej, ma na swoim koncie także działalności charytatywne, w szczególności wspierając Fundację Cancer Fighters, której jest ambasadorką.

Autorem koncepcji kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję zdjęć oraz video. Reżyserią oraz fotografiami zajął się Paweł Fabjański, a zdjęcia do materiałów video wykonał Mateusz Dziekoński. Za komunikację oraz PR odpowiedzialna jest agencja teal.

ŁąJuż niebawem marka ogłosi działania i aktywacje, które wraz z nową ambasadorką będzie wspólnie realizować w najbliższym czasie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764