logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma ogłasza współpracę z Katarzyną Zilmmann

  PR 14.01.2022, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

PUMA wita w rodzinie nową, charyzmatyczną postać. Wraz z początkiem roku do grona ambasadorek dołącza młoda wioślarka, Katarzyna Zillmann, którą marka będzie wspierać w nadchodzącym sezonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-oglasza-wspolprace-z-katarzyna-zilmmann,394387,artykul.html

Współpraca ze sportsmenką została ogłoszona za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność - zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym.

W naturze Kasi leży bycie sobą, co nie dla każdego może okazać się oczywiste. „Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale.” - słyszymy w video z jej udziałem. Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad. Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, a także dla marki, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd. Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się – to po prostu podążanie własnym szlakiem! Spot dostępny jest na kanale Facebook marki PUMA.

- Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego! - powiedziała Kasia Zillmann.

- To wielkie szczęście móc powitać w naszej rodzinie tak znakomitą postać jak Katarzyna Zillmann. Marka PUMA to przede wszystkim partnerstwo, na które stawiamy we współpracy z naszymi ambasadorami. Wierzymy, że nasza kooperacja przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach! – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE marki PUMA.

Kasia może pochwalić się licznymi sukcesami sportowymi - jest wicemistrzynią olimpijską, a w 2018 roku zdobyła tytuł mistrzyni Europy oraz świata w czwórce podwójnej. Jej wola walki, niepokorność oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że Kasia dzielnie stawia czoła wszelkim wyzwaniom pozycji szlakowej. To ona wyznacza tor dla drużyny. Wszystkie te cechy doceniła także PUMA.

Autorem koncepcji kampanii oraz spotu jest dom produkcyjny MOON Films, który odpowiada również za jej realizację, przebieg, a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Reżyserią spotu zajął się Mac Adamczak a postprodukcję wykonał VEIN feat. Gonia Pawińska (visual artist). Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764