logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma oraz AC Milan przedłużają współpracę i otwierają "Puma House of Football"

  PR 29.06.2022, przeczytano 404 razy

Firma PUMA, wraz z klubem AC Milan, mają przyjemność ogłosić przedłużenie współpracy, która trwa od 2018 roku. Marka pozostanie Partnerem Głównym AC Milan, Globalnym Dostawcą Technicznym oraz Oficjalnym Partnerem Licencyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-oraz-ac-milan-przedluzaja-wspolprace-i-otwieraja-_puma-house-of-football_,396428,artykul.html

Owoce współpracy

AC Milan niedawno powrócił na szczyt włoskiej piłki nożnej z najmłodszą drużyną w historii, która zdobyła Scudetto, a także jest jedną z najmłodszych drużyn w Europie. W ramach przedłużenia współpracy, PUMA stanie się również oficjalnym partnerem tytularnym głównej siedziby AC Milan w Vismara Center, która jest bazą dla przyszłych talentów klubu oraz dla drużyny kobiecej. PUMA House of Football stanie się miejscem, w którym młode pokolenia piłkarzy i piłkarek z Mediolanu będą mogły się rozwijać i szlifować swój talent. W centrum będą się również odbywały aktywacje związane z marką i lokalną społecznością, wydarzenia partnerskie oraz inicjatywy kluczowe dla całego miasta.

PUMA i AC Milan należą do najbardziej innowacyjnych i postępowych marek w piłce nożnej. Ich współpraca opiera się na fundamentach wydajności i zrównoważonego rozwoju, które są realizowane poprzez innowacyjne i przyjazne środowisku produkty, budowanie kultury piłkarskiej, modę, wspieranie rozwoju młodzieży i ciągłe inwestycje w kobiecą piłkę nożną.

Kolejne kroki

Zgodnie z nowymi warunkami PUMA będzie nadal dostarczać odzież dla drużyn męskich, żeńskich i młodzieżowych, a także tworzyć produkty sportowe i lifestyle’owe, które będą nawiązywać do stylu, mody i kultury Mediolanu. W ten sposób obie marki będą zacieśniać współpracę poza boiskiem, tworząc innowacyjne i modne kolekcje, które nawiązują do kultury piłkarskiej i jednocześnie wzmacniają globalny wizerunek Mediolanu.

- To fantastyczny krok w naszym partnerstwie z AC Milan, klubu, który podobnie jak my koncentruje się na różnorodności, integracji, innowacyjności, wydajności i kulturze piłkarskiej. – powiedział Bjørn Gulden, Chief Executive Officer PUMA. - Naszym celem jest wprowadzanie innowacji w zakresie wydajności i stylu życia na boisku i poza nim. Chcemy nadal utrzymywać status dwóch najbardziej zrównoważonych marek piłkarskich oraz wspierać kobiecą piłkę nożną. W ramach współpracy, PUMA zainwestuje również w Vismara Performance Center. Będzie to wyjątkowe miejsce wspierające rozwój przyszłych gwiazd AC Milan i jeszcze bardziej zintegruje ze sobą obie marki.

- Jesteśmy niezmiernie dumni ze wspólnej podróży z naszym Partnerem Głównym, która trwa nieprzerwanie od 2018 roku. Przez lata współpracy wraz z firmą PUMA zbudowaliśmy solidne i autentyczne partnerstwo oparte na wydajności, kulturze piłkarskiej i wspólnych, postępowych wartościach. – skomentował Ivan Gazidis, dyrektor generalny AC Milan. - Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem tego nowego rozdziału w naszej relacji. Będzie się ona mocno koncentrować na rozwoju kobiecej piłki nożnej i tworzeniu kolejnej generacji piłkarskich talentów. Oba te filary są podstawą naszej wizji Klubu.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764