logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma partnerem klubu Žalgiris Kowno

  PR 01.08.2024, przeczytano 479 razy
ilustracja

Klub Žalgiris Kowno zawarł nową, trzyletnią umowę partnerską z firmą PUMA. Obowiązująca do 2027 roku współpraca połączy wszystkie drużyny Žalgirisu i zapewni jednolitą tożsamość marki. Ekskluzywne produkty koszykarskie PUMA pojawią się w ofercie sklepu Žalgirisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-partnerem-klubu-%C5%BDalgiris-kowno,405199,artykul.html

Žalgiris Kowno oficjalnie ogłosił rozpoczęcie partnerstwa strategicznego z PUMA. W ramach trzyletniej współpracy, mającej potrwać do 2027 roku, partner zapewni kompleksowe wyposażenie dla wszystkich drużyn, w tym zespołów koszykówki, piłki nożnej i futsalu.

Dodatkowo sklep Žalgirisu będzie teraz oferował unikalne produkty z kolekcji koszykarskiej PUMA, co pozwoli sportowcom i fanom cieszyć się wysokiej jakości odzieżą sportową i lifestyle’ową.

Wcześniej Žalgiris Kowno współpracował z różnymi firmami odzieżowymi, aby zapewnić swoim sportowcom sprzęt wysokiej jakości. Drużyny koszykarskie, piłkarskie i futsalowe występowały w strojach od różnych producentów. Poprzednie współprace pozwalały na testowanie wielu produktów, ale skutkowało to brakiem jednolitości ubioru, co utrudniało utrzymanie spójnego wizerunku zespołu.

Nowe partnerstwo z PUMA stanowi kamień milowy, który pozwoli połączyć dostawy odzieży dla wszystkich drużyn Žalgirisu i wzmocnić jednolitą tożsamość zespołu. Zapewni to spójny wizerunek drużyny, a także zwiększy rozpoznawalność marki we wszystkich dyscyplinach sportowych.

Od teraz drużyny BC Žalgiris 1, 2 i 3, a także obie drużyny FC Kowno Žalgiris, akademia koszykówki i piłki nożnej Žalgiris oraz drużyna futsalu Žalgiris będą nosić stroje sportowe wyprodukowane przez PUMA. Wszystkie drużyny otrzymają odzież treningową i turniejową, a także taką ze specjalnej linii lifestyle’owej PUMA.

PUMA rozpoczyna współpracę z Žalgirisem Kowno, ponieważ jest to świetny sposób na wzmocnienie naszego zaangażowania w sport i innowacje. Partnerstwo z jedną z najbardziej prestiżowych organizacji sportowych na Litwie, która ma tak długą historię, pozwala nam przyczynić się do rozwoju sportu, a także zademonstrować, w jaki sposób innowacyjne technologie mogą poprawić wyniki sportowców i samopoczucie społeczności. Wspólnie z Žalgirisem Kowno będziemy dążyć do promowania nowoczesnych rozwiązań, które zwiększą wydajność zawodników i pozwolą wszystkim entuzjastom sportu cieszyć się sprzętem najwyższej jakości. Cieszymy się, że możemy współpracować z Žalgirisem Kowno i przyczyniać się do jego sukcesów” – powiedział Jan Sochor, dyrektor generalny PUMA Eastern Europe & EMEA Distribution.

To partnerstwo jest ważnym krokiem w ramach rozwoju klubu Žalgiris. Odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości produktów zawodnikom i fanom. Współpraca z PUMA wzmocni markę Žalgirisu Kowno na arenie międzynarodowej, otwierając możliwości przyciągnięcia większej liczby sponsorów i partnerów oraz zwiększenia rozpoznawalności klubu w globalnej społeczności sportowej” – powiedział Paulius Jankūnas, prezes Žalgirisu Kowno.

Wspólna wizja i ambicja poszerzania horyzontów

„Naszym celem jest stworzenie jednolitego wizerunku zespołu. Cieszymy się, że możemy współpracować ze światowej klasy marką, która podziela nasze wartości i zaangażowanie” – wspomina Ignas Vyšniauskas, dyrektor marketingu Žalgiris Group. „Podobnie jak my PUMA dąży do wprowadzania innowacji, jest liderem i wyróżnia się na rynku, dlatego ich partnerstwa z Rihanną, Dua Lipą i Formułą 1 inspirują nowe trendy w branży mody sportowej. Žalgiris inwestuje w kolekcje mody ulicznej, współtworzy linię odzieżową ze znanym litewskim raperem OG Version. Wybraliśmy PUMA ze względu na ich unikalne projekty i łączącą nas wizję. Taka współpraca pozwoli nam nie tylko się wyróżnić, ale także przyciągnąć szerszą publiczność” – dodał Vyšniauskas.

Obie organizacje mają wspólny cel, jakim jest ciągłe ulepszanie i oferowanie społeczności unikalnych produktów. W rezultacie ta współpraca i partnerstwo stworzą nowe możliwości i perspektywy dla obu stron.

„Współpraca z Žalgirisem Kowno to dla nas ważny krok na rynku bałtyckim, tworzący wyjątkową okazję do zademonstrowania naszego oddania i zaangażowania w klub, społeczność i sport. To partnerstwo podkreśla również rosnącą obecność PUMA w krajach bałtyckich, daje o sobie znać zarówno w sektorze lifestyle’owym, jak i sportowym. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z największym klubem na Litwie i przyczyniać się do rozwoju nie tylko sportu, ale także biznesu” – powiedział Aistis Rimkus, Country Manager w PUMA Baltics.

Źródło: Puma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764