logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma prezentuje stroje wyjazdowe uczestników Mistrzostw Europy w piłce nożnej

  PR 22.04.2021, przeczytano 1280 razy
ilustracja

PUMA przedstawia wyjazdowe stroje, będące częścią kampanii PUMA "Only See Great", która podkreśla wyjątkową tożsamość kulturową piłkarskich federacji wspieranych przez PUMA: Włoch, Szwajcarii, Austrii i Czech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-prezentuje-stroje-wyjazdowe-uczestnikow-mistrzostw-europy-w-pilce-noznej,391166,artykul.html

Only See Great. Wspaniałość to wizja.

Zbliżający się wielkimi krokami turniej EURO 2021 to wydarzenie, na które czekają miliony kibiców. Wszyscy spodziewają się niesamowitych emocji i zaciętych pojedynków piłkarskich. W nawiązaniu do kampanii "Only See Great", PUMA wykracza poza standardowe działania, wprowadzając na rynek nowe innowacyjne stroje wyjazdowe reprezentacji, które wystąpią w fazie grupowej Mistrzostw Europy.

Duma i tożsamość narodowa.

Koszulki symbolizują dumę narodową i tożsamość każdego z krajów. Koszulki nie są projektowane tylko dla jedenastu zawodników występujących na boisku, 23-osobowego składu czy federacji, ale dla milionów ludzi, którzy na bieżąco śledzą zmagania swoich reprezentacji. PUMA rozmieściła herby i symbole tak, aby podkreślić tożsamość, kraj oraz barwy flagi poprzez wplecenie ich w tkaninę. Dodatkową cechą są emblematy federacji, które zostały wytłoczone tonalnie na całej koszulce, tworząc unikalną kreację wizualną.

Heiko Desens, Global Director Creative and Innovation powiedział:

- Naszym celem było stworzenie przełomowych projektów, które wniosą nowość i energię. Każdy z nich podkreśla dumę narodową, i jest odzwierciedleniem ambicji każdej z drużyn. Chcemy nadal przesuwać granice, a to dopiero początek nowego, ekscytującego kierunku w PUMA.

Włochy to my.

Zestaw wyjazdowy piłkarzy Squadra Azzurra oddaje włoską tożsamość narodową, prezentując nazwę kraju i kolory flagi w jasnej, świetlistej grafice obok centralnie umieszczonego godła FIGC i logotypu PUMA. Innowacyjnym rozwiązaniem jest herb Włoch, który został wytłoczony na całej koszulce, z kolei granatowe akcenty stanowią eleganckie wykończenie klasycznej, białej koszulki wyjazdowej.

ilustracjastrzałka

Szwajcaria to my.

Przepełniony dumą narodową, nowy zestaw wyjazdowy reprezentacji Rossocrociati przenosi tożsamość Szwajcarii na nowy poziom. Nazwa kraju zajmuje centralne miejsce na klasycznej białej koszulce, obok flagi kraju i logotypu PUMA. Dopełnieniem designu są czerwone akcenty i subtelne, tonalne powtórzenia szwajcarskiego krzyża.

ilustracjastrzałka

Austria to my.

Nowe zestawy wyjazdowe Das Team zawierają nazwę kraju, flagę a także herb federacji. Koszulki uzupełnione są czerwonymi i niebieskimi akcentami.

ilustracjastrzałka

Czechy to my.

Stroje wyjazdowe reprezentacji Czech w centralnym punkcie zawierają nazwę kraju, projekt jest uzupełniony czerwonymi i niebieskimi akcentami oraz centralnie umieszczonym emblematem federacji FACR.

ilustracjastrzałka

Dostępność

Koszulki PUMA reprezentacji Włoch, Czech i Szwajcarii są już dostępne na stronie PUMA.com i u wybranych partnerów handlowych, natomiast koszulka PUMA w której wystąpią Austriacy jest dostępna w przedsprzedaży za pośrednictwem stron ÖFB i PUMA, a jej globalna premiera zaplanowana jest na 24 kwietnia.

Źródło: PUMA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764