logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma prezentuje stroje wyjazdowe uczestników Mistrzostw Europy w piłce nożnej

  PR 22.04.2021, przeczytano 1273 razy
ilustracja

PUMA przedstawia wyjazdowe stroje, będące częścią kampanii PUMA "Only See Great", która podkreśla wyjątkową tożsamość kulturową piłkarskich federacji wspieranych przez PUMA: Włoch, Szwajcarii, Austrii i Czech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-prezentuje-stroje-wyjazdowe-uczestnikow-mistrzostw-europy-w-pilce-noznej,391166,artykul.html

Only See Great. Wspaniałość to wizja.

Zbliżający się wielkimi krokami turniej EURO 2021 to wydarzenie, na które czekają miliony kibiców. Wszyscy spodziewają się niesamowitych emocji i zaciętych pojedynków piłkarskich. W nawiązaniu do kampanii "Only See Great", PUMA wykracza poza standardowe działania, wprowadzając na rynek nowe innowacyjne stroje wyjazdowe reprezentacji, które wystąpią w fazie grupowej Mistrzostw Europy.

Duma i tożsamość narodowa.

Koszulki symbolizują dumę narodową i tożsamość każdego z krajów. Koszulki nie są projektowane tylko dla jedenastu zawodników występujących na boisku, 23-osobowego składu czy federacji, ale dla milionów ludzi, którzy na bieżąco śledzą zmagania swoich reprezentacji. PUMA rozmieściła herby i symbole tak, aby podkreślić tożsamość, kraj oraz barwy flagi poprzez wplecenie ich w tkaninę. Dodatkową cechą są emblematy federacji, które zostały wytłoczone tonalnie na całej koszulce, tworząc unikalną kreację wizualną.

Heiko Desens, Global Director Creative and Innovation powiedział:

- Naszym celem było stworzenie przełomowych projektów, które wniosą nowość i energię. Każdy z nich podkreśla dumę narodową, i jest odzwierciedleniem ambicji każdej z drużyn. Chcemy nadal przesuwać granice, a to dopiero początek nowego, ekscytującego kierunku w PUMA.

Włochy to my.

Zestaw wyjazdowy piłkarzy Squadra Azzurra oddaje włoską tożsamość narodową, prezentując nazwę kraju i kolory flagi w jasnej, świetlistej grafice obok centralnie umieszczonego godła FIGC i logotypu PUMA. Innowacyjnym rozwiązaniem jest herb Włoch, który został wytłoczony na całej koszulce, z kolei granatowe akcenty stanowią eleganckie wykończenie klasycznej, białej koszulki wyjazdowej.

ilustracjastrzałka

Szwajcaria to my.

Przepełniony dumą narodową, nowy zestaw wyjazdowy reprezentacji Rossocrociati przenosi tożsamość Szwajcarii na nowy poziom. Nazwa kraju zajmuje centralne miejsce na klasycznej białej koszulce, obok flagi kraju i logotypu PUMA. Dopełnieniem designu są czerwone akcenty i subtelne, tonalne powtórzenia szwajcarskiego krzyża.

ilustracjastrzałka

Austria to my.

Nowe zestawy wyjazdowe Das Team zawierają nazwę kraju, flagę a także herb federacji. Koszulki uzupełnione są czerwonymi i niebieskimi akcentami.

ilustracjastrzałka

Czechy to my.

Stroje wyjazdowe reprezentacji Czech w centralnym punkcie zawierają nazwę kraju, projekt jest uzupełniony czerwonymi i niebieskimi akcentami oraz centralnie umieszczonym emblematem federacji FACR.

ilustracjastrzałka

Dostępność

Koszulki PUMA reprezentacji Włoch, Czech i Szwajcarii są już dostępne na stronie PUMA.com i u wybranych partnerów handlowych, natomiast koszulka PUMA w której wystąpią Austriacy jest dostępna w przedsprzedaży za pośrednictwem stron ÖFB i PUMA, a jej globalna premiera zaplanowana jest na 24 kwietnia.

Źródło: PUMA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764