logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma prezentuje trzeci komplet Olympique de Marseille

  PR 02.10.2020, przeczytano 630 razy
ilustracja

Firma PUMA i klub Olympique de Marseille prezentują trzeci komplet strojów na sezon 2020/21. Pod hasłem "Le cOMbat Continue" kampania przedstawia Marsylię w duchu walki na boisku i poza nim, w trakcie przygotowań do rozgrywek w ramach Ligi Mistrzów UEFA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-prezentuje-trzeci-komplet-olympique-de-marseille,388620,artykul.html

Nowy zestaw inspirowany jest tętniącą życiem sceną rapu i hip-hopu, która stała się nieodzowną częścią kultury miasta. Marsylia od lat jest pionierem rozwoju tego gatunku muzycznego we Francji i nadal rozwija niesamowity wachlarz talentów.

Głównym elementem niebieskiej koszulki jest unikalny wzór umieszczony z przodu, uzupełnieniem są herb klubu i logotyp PUMA w kolorze żółtym. Trzecia koszulka posiada kołnierz w kształcie litery V z prążkowanymi mankietami na ramionach, a także wyhaftowanym napisem "Olympique de Marseille" z tyłu.

Nowa koszulka jest wyposażona w technologię termoregulacji PUMA, czyli ulepszony system zarządzania wilgocią pozwalający na utrzymanie idealnej temperatury ciała. W połączeniu z laserowo wycinaną perforacją z przodu i żakardem z tyłu, koszulka oferuje nieznane dotąd możliwości w zakresie dopasowania i mobilności.

Trzeci komplet Olympique de Marseille od dzisiaj jest dostępny w oficjalnych sklepach OM, OM.fr, PUMA.com oraz w wybranych sklepach na całym świecie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764