logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość

  PR 12.04.2024, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-rusza-z-kampania%2C-ktora-stawia-na-szybkosc,403826,artykul.html

PUMA zostala założona w 1948 roku przez Rudolfa Dasslera. Jego wizja polegała na stworzeniu butów, które sprawią, że sportowcy będą zwinni i szybcy – dokładnie tak jak puma. W ciągu ostatnich 75 lat firma współpracowała z najlepszymi zawodnikami, klubami i federacjami na świecie tworząc rewolucyjne innowacje, które zapewniają sportową doskonałość i prowadzą do zwycięstwa.

Poprzez tegoroczną, globalną kampanię marki, PUMA pokazuje, że prędkość zawsze była wpisana w DNA firmy. Chęć wyprzedzania i bycia szybszym od innych jest zakorzeniona w naturze człowieka. Podobnie jest z jazdą –większa prędkość, wyzwala w nas radość oraz adrenalinę. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER” to zupełnie inne spojrzenie na kulturę sportu, a jednocześnie wygrywanie w sposób, jaki mogą to robić tylko najszybsi – w sposób, w jaki robi to PUMA.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

„ Wszyscy marzą o posiadaniu supermocy, a szybkość, dzięki której wielcy sportowcy zmieniają grę, jest supermocą PUMA. Tak jak w przypadku naszych światowych ikon Mondo Duplantisa, Karsten Warholm, Neymara Jr czy Breanna Stewarta – wiemy, że prędkość, to droga do zwycięstwa. Dzięki naszej umiejętności wnoszenia szybkości na nowy poziom PUMA zaprasza wszystkich do przekraczania granic, odkrywania swoich umiejętności oraz stawania się lepszą wersją siebie, dzięku czemu będą mogli postrzegać grę, tak jak my: FOREVER. FASTER ” – mówi Arne Freundt, dyrektor generalny PUMA .

„ Nasza nowa, globalna kampania marki to największa inwestycja marketingowa PUMA w historii. Nasze przesłanie - FOREVER. FASTER, obowiązuje przez cały rok, we wszystkich dyscyplinach sportowych, takich jak piłka nożna, bieganie, koszykówka i piłka ręczna. Przekaz firmy jest charakterystyczny i wyrazisty, aby upewnić się, że rezonuje on z naszymi docelowymi konsumentami ” – mówi Richard Teyssier, wiceprezes ds. marki i marketingu PUMA .

Kampania „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do” startuje 10 kwietnia i będzie komunikowana przez wszystkie kanały marki takie jak social media, telewizja, PR, reklamy zewnętrzne oraz punkty sprzedaży na całym świecie. Obejmuje ona specjalny film o bohaterach marki z udziałem najlepszych sportowców - Antoine Griezmanna, Breanna Stewarta, Christiana Pulisica, Felixa Strenga, Jacka Grealisha, Javiera Balcazara "Chicharito", Karstena Warholma, Kai’a Havertza, Lamelo Balla, Luisa Suareza, Memphisa Depaya, Mondo Duplantisa, Neymara Jr, Sergio Aguero, Shericka Jacksona, Yaroslavę Mahuchikh i wielu innych. Jeszcze w tym roku PUMA zaprezentuje dedykowane filmy marki i materiały dla CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2024.

Źródło: Puma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktywacja konsumencka i promocja Monster x McLaren
W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach...
Sebastian Stankiewicz w gangsterskim spocie społecznym
Dwie na trzy kury znoszące jaja w Polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. Stowarzyszenie Otwarte Klatki pokazuje, że każdy z nas może zmienić ich los – w najnowszym spocie organizacji aktor Sebastian Stankiewicz zaprasza do „gangu troski o nioski”. 
Jovan Protić Prezesem Zarządu IAA Polska w kadencji 2025-2027
We wtorek 10 czerwca członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu Wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2025 – 2027. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. 
Każda Puszka Cenna i Żabka edukują na temat systemu kaucyjnego
Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa Każda Puszka Cenna, w Polsce wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat nadchodzących zmian podczas happeningu na wrocławskim Placu Solnym.
Canon wspiera odbudowę raf koralowych
W wyniku partnerstwa powstało przełomowe, pierwsze w swoim rodzaju laboratorium hodowli koralowców w zachodniej części Oceanu Indyjskiego. Wykorzystuje ono zaawansowaną technologię obrazowania, której celem jest zwiększenie odporności raf koralowych na zmiany klimatu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764