logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość

  PR 12.04.2024, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-rusza-z-kampania%2C-ktora-stawia-na-szybkosc,403826,artykul.html

PUMA zostala założona w 1948 roku przez Rudolfa Dasslera. Jego wizja polegała na stworzeniu butów, które sprawią, że sportowcy będą zwinni i szybcy – dokładnie tak jak puma. W ciągu ostatnich 75 lat firma współpracowała z najlepszymi zawodnikami, klubami i federacjami na świecie tworząc rewolucyjne innowacje, które zapewniają sportową doskonałość i prowadzą do zwycięstwa.

Poprzez tegoroczną, globalną kampanię marki, PUMA pokazuje, że prędkość zawsze była wpisana w DNA firmy. Chęć wyprzedzania i bycia szybszym od innych jest zakorzeniona w naturze człowieka. Podobnie jest z jazdą –większa prędkość, wyzwala w nas radość oraz adrenalinę. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER” to zupełnie inne spojrzenie na kulturę sportu, a jednocześnie wygrywanie w sposób, jaki mogą to robić tylko najszybsi – w sposób, w jaki robi to PUMA.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

„ Wszyscy marzą o posiadaniu supermocy, a szybkość, dzięki której wielcy sportowcy zmieniają grę, jest supermocą PUMA. Tak jak w przypadku naszych światowych ikon Mondo Duplantisa, Karsten Warholm, Neymara Jr czy Breanna Stewarta – wiemy, że prędkość, to droga do zwycięstwa. Dzięki naszej umiejętności wnoszenia szybkości na nowy poziom PUMA zaprasza wszystkich do przekraczania granic, odkrywania swoich umiejętności oraz stawania się lepszą wersją siebie, dzięku czemu będą mogli postrzegać grę, tak jak my: FOREVER. FASTER ” – mówi Arne Freundt, dyrektor generalny PUMA .

„ Nasza nowa, globalna kampania marki to największa inwestycja marketingowa PUMA w historii. Nasze przesłanie - FOREVER. FASTER, obowiązuje przez cały rok, we wszystkich dyscyplinach sportowych, takich jak piłka nożna, bieganie, koszykówka i piłka ręczna. Przekaz firmy jest charakterystyczny i wyrazisty, aby upewnić się, że rezonuje on z naszymi docelowymi konsumentami ” – mówi Richard Teyssier, wiceprezes ds. marki i marketingu PUMA .

Kampania „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do” startuje 10 kwietnia i będzie komunikowana przez wszystkie kanały marki takie jak social media, telewizja, PR, reklamy zewnętrzne oraz punkty sprzedaży na całym świecie. Obejmuje ona specjalny film o bohaterach marki z udziałem najlepszych sportowców - Antoine Griezmanna, Breanna Stewarta, Christiana Pulisica, Felixa Strenga, Jacka Grealisha, Javiera Balcazara "Chicharito", Karstena Warholma, Kai’a Havertza, Lamelo Balla, Luisa Suareza, Memphisa Depaya, Mondo Duplantisa, Neymara Jr, Sergio Aguero, Shericka Jacksona, Yaroslavę Mahuchikh i wielu innych. Jeszcze w tym roku PUMA zaprezentuje dedykowane filmy marki i materiały dla CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2024.

Źródło: Puma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764