logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux

  PR 06.11.2019, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Kampania wspierająca wprowadzenie nowego produktu potrwa do końca grudnia. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach, kampanię telewizyjną oraz współpracę z Influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pure-q9---nowy-wymiar-sprzatania-w-kampanii-electrolux,384602,artykul.html

Nowy Pure Q9 to najcichszy bezprzewodowy odkurzacz Electrolux, zaprojektowany na miarę potrzeb. Kampania promocyjna nowości ma na celu podkreślenie uniwersalnych rozwiązań produktu, które dostosowują się do konkretnych wymagań każdego użytkownika.

W wideo promującym, które zostało przygotowane na potrzeby kampanii podkreślone zostały najważniejsze cechy nowego odkurzacza Electrolux, czyli m.in. niezwykle cicha praca, lekkość, dzięki wykorzystaniu aluminium, wygoda ładowania, wydajność i długi czas pracy, a także zaawasowane technologie, takie jak BrushRollClean czy szczelny 5-stopniowy system filtracji, który maksymalnie ułatwia korzystanie z odkurzacza. Pure Q9 to również połączenie najwyższej jakości materiałów i nowoczesnego designu.

Na kampanię Electrolux, która potrwa do końca grudnia, składają się działania online, w social mediach, emisja spotów reklamowych w TV (Polsat, TVN, PST Theme, TVP Theme), a także współpraca z Influencerami. Za kreację spotu TV i kampanii online odpowiedzialna jest agencja Feno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, za działania PR odpowiada natomiast agencja 2BUP Consulting (Grupa Garden of Words).

Jednym z elementów kampanii marketingowej jest także promocja,w której klienci mogą przez 30 dni testować nowy odkurzacz. Jeżeli nie spełni on ich oczekiwań, klient otrzyma zwrot pieniędzy. Zaś osoby, które zdecydują się na pozostawienie odkurzacza będą mogły otrzymać zestaw akcesoriów. Nagroda przekazywana jest po rejestracji na stronie internetowej i dodaniu opinii na temat odkurzacza Pure Q9 oraz załączeniu skanu dowodu zakupu w terminie 30 dni od daty zakupu urządzenia i najpóźniej do dnia 29 stycznia 2020 roku.

Źródło: 2BUP Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764