logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux

  PR 06.11.2019, przeczytano 964 razy
ilustracjastrzałka

Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Kampania wspierająca wprowadzenie nowego produktu potrwa do końca grudnia. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach, kampanię telewizyjną oraz współpracę z Influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pure-q9---nowy-wymiar-sprzatania-w-kampanii-electrolux,384602,artykul.html

Nowy Pure Q9 to najcichszy bezprzewodowy odkurzacz Electrolux, zaprojektowany na miarę potrzeb. Kampania promocyjna nowości ma na celu podkreślenie uniwersalnych rozwiązań produktu, które dostosowują się do konkretnych wymagań każdego użytkownika.

W wideo promującym, które zostało przygotowane na potrzeby kampanii podkreślone zostały najważniejsze cechy nowego odkurzacza Electrolux, czyli m.in. niezwykle cicha praca, lekkość, dzięki wykorzystaniu aluminium, wygoda ładowania, wydajność i długi czas pracy, a także zaawasowane technologie, takie jak BrushRollClean czy szczelny 5-stopniowy system filtracji, który maksymalnie ułatwia korzystanie z odkurzacza. Pure Q9 to również połączenie najwyższej jakości materiałów i nowoczesnego designu.

Na kampanię Electrolux, która potrwa do końca grudnia, składają się działania online, w social mediach, emisja spotów reklamowych w TV (Polsat, TVN, PST Theme, TVP Theme), a także współpraca z Influencerami. Za kreację spotu TV i kampanii online odpowiedzialna jest agencja Feno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, za działania PR odpowiada natomiast agencja 2BUP Consulting (Grupa Garden of Words).

Jednym z elementów kampanii marketingowej jest także promocja,w której klienci mogą przez 30 dni testować nowy odkurzacz. Jeżeli nie spełni on ich oczekiwań, klient otrzyma zwrot pieniędzy. Zaś osoby, które zdecydują się na pozostawienie odkurzacza będą mogły otrzymać zestaw akcesoriów. Nagroda przekazywana jest po rejestracji na stronie internetowej i dodaniu opinii na temat odkurzacza Pure Q9 oraz załączeniu skanu dowodu zakupu w terminie 30 dni od daty zakupu urządzenia i najpóźniej do dnia 29 stycznia 2020 roku.

Źródło: 2BUP Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764