logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux

  PR 06.11.2019, przeczytano 207 razy
ilustracjastrzałka

Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Kampania wspierająca wprowadzenie nowego produktu potrwa do końca grudnia. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach, kampanię telewizyjną oraz współpracę z Influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pure-q9---nowy-wymiar-sprzatania-w-kampanii-electrolux,384602,artykul.html

Nowy Pure Q9 to najcichszy bezprzewodowy odkurzacz Electrolux, zaprojektowany na miarę potrzeb. Kampania promocyjna nowości ma na celu podkreślenie uniwersalnych rozwiązań produktu, które dostosowują się do konkretnych wymagań każdego użytkownika.

W wideo promującym, które zostało przygotowane na potrzeby kampanii podkreślone zostały najważniejsze cechy nowego odkurzacza Electrolux, czyli m.in. niezwykle cicha praca, lekkość, dzięki wykorzystaniu aluminium, wygoda ładowania, wydajność i długi czas pracy, a także zaawasowane technologie, takie jak BrushRollClean czy szczelny 5-stopniowy system filtracji, który maksymalnie ułatwia korzystanie z odkurzacza. Pure Q9 to również połączenie najwyższej jakości materiałów i nowoczesnego designu.

Na kampanię Electrolux, która potrwa do końca grudnia, składają się działania online, w social mediach, emisja spotów reklamowych w TV (Polsat, TVN, PST Theme, TVP Theme), a także współpraca z Influencerami. Za kreację spotu TV i kampanii online odpowiedzialna jest agencja Feno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, za działania PR odpowiada natomiast agencja 2BUP Consulting (Grupa Garden of Words).

Jednym z elementów kampanii marketingowej jest także promocja,w której klienci mogą przez 30 dni testować nowy odkurzacz. Jeżeli nie spełni on ich oczekiwań, klient otrzyma zwrot pieniędzy. Zaś osoby, które zdecydują się na pozostawienie odkurzacza będą mogły otrzymać zestaw akcesoriów. Nagroda przekazywana jest po rejestracji na stronie internetowej i dodaniu opinii na temat odkurzacza Pure Q9 oraz załączeniu skanu dowodu zakupu w terminie 30 dni od daty zakupu urządzenia i najpóźniej do dnia 29 stycznia 2020 roku.

Źródło: 2BUP Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.
AMS poszerza ofertę kontentową serwisu Cityinfo
Towarzystwo Ekonomistów Polskich (TEP) i AMS nawiązały współpracę, tworząc fiszki ekonomiczne - TEPiszki. Cykl edukacyjny ukaże się w nowo powstałym dziale ekonomia w serwisie Cityinfo na cyfrowych nośnikach AMS.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764