Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na stworzenie koncepcji kreatywnej i nadzór produkcyjny nad realizacją spotu reklamowego dla Pyralginy - produktu leczniczego Polpharmy - największego polskiego producenta leków i lidera polskiego rynku farmaceutycznego.
- Pyralgina ma wieloletnie doświadczenie w leczeniu bólu, konkretny wizerunek, ugruntowaną pozycję oraz… nowe wyzwania. Nasze podejście kreatywne było więc skierowane na stworzenie komunikacji, która będzie twórcza i efektywna jednocześnie. Wybraliśmy koncept storytellingowy, który przyciąga uwagę i stawia jak najmocniejszy akcent na fakty przemawiające za Pyralginą. Liczymy, że konsumenci po obejrzeniu tego spotu zastanowią się, który przeciwbólowy lek jest faktycznie na silny ból. - mówi Miłosz Sroka, Dyrektor Kreatywny w Hand Made.
Spot reklamowy powstał w kilku wersjach i długościach (30'/ 15'/ 8'/ 5'). Od strony produkcyjnej realizacją zajęło się Studio Filmowe M5.
Można go oglądać w stacjach telewizyjnych od 18 marca br.
Pyralgina to produkt leczniczy do stosowania w bólu o dużym nasileniu, różnego pochodzenia o dużym nasileniu, gorączce, gdy zastosowanie innych środków jest przeciwwskazane lub nieskuteczne.
Źródło: Hand Made