logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pyszna tradycja mottem kampanii Bielmar

  PR 30.11.2015, przeczytano 1318 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowo-sprzedażowa firmy Bielmar promująca margarynę Palmę w złotym opakowaniu. Jej bohaterem jest obcokrajowiec Ian, który spędza Wigilię wraz z polską rodziną i poznaje bożonarodzeniowe zwyczaje. Za koncept kreatywny i egzekucję działań odpowiada S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pyszna-tradycja-mottem-kampanii-bielmar,26705,artykul.html

Świąteczna odsłona nowej komunikacji firmy pod hasłem „Chwalmy się tradycją” potrwa do 31 grudnia. Oprócz spotów telewizyjnych, w jej ramach przygotowano także billboard sponsorski, reklamy w prasie B2C i B2B, kampanię outdoorową oraz działania w social media (Facebook, Instagram).

Za kreację i realizację kampanii po stronie S4 odpowiadają m.in. Monika Skalska – group account manager, Jan Sikora – head of creative, Kinga Odziemek – junior social media specialist.

Zakłady Tłuszczowe Bielmar Sp. z o.o. są nowym klientem w portfolio agencji.

Źródło: S4

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764