logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pyszne.pl nowym klientem Walk PR

  PR 27.05.2024, przeczytano 194 razy
ilustracjastrzałka

W wyniku wygranego przetargu do grona klientów agencji Walk PR dołączyło Pyszne.pl – największy na polskim rynku serwis do zamawiania jedzenia online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pyszne.pl-nowym-klientem-walk-pr,404388,artykul.html

Pyszne.pl należy do grupy Just Eat Takeaway.com. Mająca siedzibę w Amsterdamie firma koncentruje się na łączeniu konsumentów i partnerów za pośrednictwem swoich platform
i oferuje im szeroki wybór dań i produktów dostępnych na lokalnych rynkach.

W ramach współpracy z Pyszne.pl agencja Walk PR odpowiadać będzie za komunikację brandową, w tym: współpracę z mediami, influencer relations, a także koordynację kampanii lokalnych i globalnych na polskim rynku, w tym m.in. Raportu Food Trendów Pyszne.pl czy aktywności w ramach partnerstwa Just Eat Takeaway.com z UEFA.

Działania dla Pyszne.pl realizowane są przez zespół koordynowany przez Matyldę Żemajtis (Group Account Director) i Justynę Kiełtykę (Senior Account Manager).

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764