logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym

  PR 25.01.2022, przeczytano 925 razy
ilustracja

Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym, polskim medium sportowym na YouTube, na cały 2022 rok. To kontynuacja udanej współpracy w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, która została nagrodzona na gali YouTube Works.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pyszne.pl-przedluza-partnerstwo-z-kanalem-sportowym,394524,artykul.html

Widzowie Kanału Sportowego bardzo pozytywnie odebrali zeszłoroczną współpracę z marką Pyszne.pl, w ramach której mogli między innymi wygrać bilety na mecz reprezentacji Polski na EURO 2020 czy vouchery na zamówienia. Partnerstwo w naturalny sposób połączyło dwie potrzeby kibiców – oglądanie sportu i zamawianie jedzenia. Stąd decyzja obu stron o współpracy przez cały 2022 rok, w którym nie zabraknie piłkarskich atrakcji, jak mecze Ligi Mistrzów czy mistrzostw Europy kobiet. Zwieńczeniem tegorocznej współpracy będzie szereg aktywacji w trakcie grudniowych mistrzostw świata w piłce nożnej.

– Kanał Sportowy to kluczowe medium na rynku szybko zmieniającym się w kierunku digitalu. Sport jest bardzo ważnym segmentem dla Pyszne.pl, co pokazują partnerstwa z UEFA przy sponsoringu kluczowych piłkarskich wydarzeń, jak Liga Mistrzów UEFA czy piłkarskie mistrzostwa Europy. Wspieramy też kobiecy futbol, którego znaczenie jest coraz częściej doceniane przez kibiców, media i reklamodawców. Współpraca z Kanałem Sportowym będzie także korzyścią dla samych widzów. Jesteśmy oficjalnym partnerem UEFA, co przełoży się na aktywacje, w których do wygrania będą na przykład bilety na mecze Ligi Europy czy Ligi Mistrzów – podkreśla Marcin Schmidt, Senior Marketing Manager Pyszne.pl

– Marka Pyszne.pl to dla nas naturalny partner, który pasuje do świata odbiorców Kanału Sportowego. W końcu dla dużej części kibiców oglądanie meczów w oczywisty sposób łączy się z zamawianiem jedzenia. Dodatkową satysfakcję daje nam fakt, że jest to partner wracający do nas po udanej współpracy zwieńczonej otrzymaniem nagrody YouTube Works w kategorii Multiscreen Excellence. Fakt, że partnerzy są zadowoleni i chcą z nami działać dalej to dla nas dowód, że jesteśmy partnerem godnym zaufania i gwarantem wysokiej jakości –  mówi Maciej Sawicki, Prezes Kanału Sportowego.

O tym, jak naturalna jest ta współpraca, najlepiej świadczą wyniki badania przeprowadzonego przez serwis w przededniu EURO 2020. Wynikało z niego, że blisko połowa Polaków nie wyobraża sobie oglądania meczu bez jedzenia, a co czwarta osoba planowała zamówić na mecz jedzenie z dostawą. Pyszne.pl jest naturalnym wyborem  podczas oglądania meczów. Jedzenie jest swoistym rytuałem dużej części kibiców.

Zmiany w konsumpcji sportu

Obecnie dla kibica wydarzenie sportowe to nie tylko wizyta na stadionie czy transmisja w telewizji. Zjawisko multiscreeningu coraz silniej wpływa na nawyki fanów sportu, którzy chcą jak najszerzej konsumować interesujące ich wydarzenia. Przykład Kanału Sportowego, medium które na YouTube zbudowało ogromne grono wiernych odbiorców (669 tysięcy subskrypcji, w grudniu blisko 23 miliony wyświetleń i ponad 3 miliony unikalnych użytkowników), to dowód na skalę zachodzących zmian. Fani odchodzą od tradycyjnej telewizji liniowej na rzecz mediów społecznościowych, w tym YouTube’a. – Marka Pyszne.pl rozumie te zmiany i stąd decyzja o dalszej współpracy z Kanałem Sportowym, która pozwala nam rozwijać biznes i dostosowywać się do oczekiwań konsumentów. To medium odpowiada na nasze potrzeby komunikacyjne, pozwalając nam w kreatywny i skuteczny sposób aktywizować nasze współpracę w obszarze sportu – dodaje Marcin Schmidt.

Kreatywne działania z korzyściami dla widzów

Kluczowe z punktu widzenia Pyszne.pl jest odpowiednie wzmacnianie sponsoringu UEFA, w tym kobiecej piłki nożnej, a także stała obecność w świadomości polskich fanów futbolu. W trakcie zeszłorocznego EURO 2020 cała kampania opierała się na formacie Kanału Sportowego „Hejt Park”. Wykorzystano w niej kody rabatowe, które bazowały na kultowych tekstach twórców Kanału Sportowego oraz bieżących wydarzeniach z EURO 2020. Dodatkowo w kampanii zastosowano lokowanie produktu – kurier odwiedził studio w trakcie 10 odcinków programów live. Efekty? 11 mln wyświetleń kampanii w ciągu miesiąca współpracy, 2 miliony unikalnych użytkowników śledzących program, materiały regularnie pojawiające się na “karcie na czasie” YouTube i ponad 20 tysięcy rozdanych kodów Pyszne.pl. Z punktu widzenia twórców Kanału Sportowego współpraca była dodatkowo korzystna ze względu na zadowolenie widzów, którzy mogli wygrać bilety na mecze Reprezentacji Polski i zniżki na zamówienia. Podobnie będzie przez cały rok 2022. W planach jest wiele aktywacji dla odbiorców, którzy będą mogli taniej zamówić posiłki, wygrywać bilety na mecze np. Ligi Mistrzów UEFA, by z trybun obejrzeć kluczowe piłkarskie wydarzenia.

Źródło: Pyszne.pl / Just Eat Takeaway.com N.V.

www.pyszne.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764