logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pytanie „A co, jeśli…?” po raz kolejny w kampanii PZU

  PR 10.10.2024, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka

„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem PZU wystartował z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie. PZU zachęca do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie oraz bliskim ochrony życia i zdrowia. Ubezpieczyciel oferuje podstawowe ubezpieczenia, do których można dokupić ubezpieczenia dodatkowe, np. na wypadek ciężkich chorób, leczenia szpitalnego czy utraty sprawności w życiu codziennym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pytanie-_a-co%2C-jesli%E2%80%A6_-po-raz-kolejny-w-kampanii-pzu,406038,artykul.html

– Kampania indywidualnych ubezpieczeń na życie „A co, jeśli…?” jest naturalną kontynuacją działań komunikacyjnych, którymi od połowy sierpnia promowaliśmy naszą kompleksową ofertę. W najbliższych tygodniach będziemy skupiać uwagę Polaków na korzyściach płynących z indywidualnych ubezpieczeń na życie, pokazując, że nasze produkty są dopasowane do potrzeb różnych grup, na różnych etapach życia – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU.

Ubezpieczenie PZU Perspektywa na Przyszłość łączy w sobie trzy elementy. Finansowe zabezpieczenie bliskich na wypadek śmierci oznacza, że wskazane przez ubezpieczonego osoby otrzymają gwarantowaną początkową sumę ubezpieczenia ujętą w polisie, która może się zwiększać w kolejnych latach umowy dzięki premiom i waloryzacji składki. Ubezpieczenie oferuje także gromadzenie środków na przyszłość – na koniec okresu ubezpieczenia klient otrzyma całą sumę zgromadzoną na polisie, czyli świadczenie z tytułu dożycia końca okresu ubezpieczenia. Dzięki ubezpieczeniom dodatkowym można zapewnić sobie, swojemu małżonkowi albo partnerowi i dzieciom ochronę m.in. w razie następstw nieszczęśliwych wypadków i zdarzeń związanych z ciężkimi chorobami.

Ubezpieczenie na wypadek ciężkich chorób, w razie zdiagnozowania choroby objętej zakresem ubezpieczenia, to dodatkowe pieniądze, które można przeznaczyć m.in. na utrzymanie się w czasie, kiedy np. nie można pracować, szybkie rozpoczęcie leczenia w prywatnych placówkach medycznych, spłacanie bieżących zobowiązań finansowych (np. opłacanie rachunków czy rat kredytu). Ochrona oferowana przez PZU obejmuje nie tylko najczęstsze choroby, takie jak nowotwór złośliwy, zawał serca, udar mózgu czy neuroboreliozę, ale też wiele chorób rzadkich. Z kolei pieniądze z dodatkowego indywidualnego ubezpieczenia na wypadek leczenia szpitalnego można wykorzystać np. na rehabilitację, odpoczynek i powrót do zdrowia czy bieżące potrzeby i wydatki.

Z ubezpieczeniem PZU Wsparcie Najbliższych osoby wskazane przez ubezpieczonego mogą otrzymać pieniądze po jego śmierci. Te środki mogą przeznaczyć np. na zabezpieczenie zobowiązań finansowych (np. spłatę pożyczki czy kredytu), wsparcie domowego budżetu czy pokrycie kosztów pogrzebu. Co ważne, osoby wskazane w polisie otrzymają pieniądze bez postępowania spadkowego i nie zapłacą podatku od spadków i darowizn ani podatku od zysków kapitałowych.

Kampania promująca indywidualne ubezpieczenia na życie PZU wystartowała 1 października i potrwa do 10 listopada. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania - w telewizji (spot 15-sekundowy), w kanale  digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów ubezpieczyciela. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

Spot 15-sekundowy: 

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radamed i EasyDocs w portfolio Triple PR
Agencja Triple PR rozszerza swoje portfolio o dwóch nowych klientów: platformę telemedyczną Radamed oraz EasyDocs, narzędzie do automatyzacji procesów administracyjnych, rozliczeń oraz księgowości w modelu SaaS. Obie marki oferują nowoczesne rozwiązania, które transformują tradycyjne usługi poprzez zaawansowaną cyfryzację. Nawiązane współprace wykraczają poza klasyczne...
Lewandowski kontra Probierz - czy sponsorzy zareagują? Analiza IMM
Konflikt piłkarza Roberta Lewandowskiego i selekcjonera polskiej reprezentacji Michała Probierza przyciągnął uwagę internautów. Według zespołu analityków Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) większość fanów drużyny opowiedziało się w tym sporze za Lewandowskim. Ponadto sprawa odbiła się szerokim echem w mediach, co może realnie wpłynąć na wizerunek kadry narodowej oraz...
Poznaj PPP – Kaktus i Żabka wspierają projekt Młode Głowy
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej odpowiada na rosnące potrzeby psychiczne młodych ludzi i ich bliskich, promując zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego (PPP). Jednym z działań w ramach kampanii jest nowa inicjatywa „Poznaj PPP” – edukacyjna akcja realizowana we współpracy z markami Kaktus i Żabka, które zaangażowały się w projekt,...
Samsung: nowy ambasador marki i partnerstwo z targami Art Basel
Już w najbliższy czwartek [1] rozpoczynają się znane na całym świecie prestiżowe targi sztuki Art Basel w Bazylei, które potrwają do 22 czerwca br. Samsung jest oficjalnym partnerem tego międzynarodowego wydarzenia i pełni rolę „Official Art TV” podczas wszystkich edycji – w Bazylei, Hongkongu, Paryżu jak i Miami Beach. Współpraca...
Rodzina, znajomi, eksperci, influencerzy, politycy? Autorytety w kryzysie zaufania
W czasach, gdy świat wymaga od nas opinii na każdy temat, a dezinformacja jest realnym problemem, Polacy najchętniej sięgają po zaufane źródła, czyli rodzinę, znajomych i przyjaciół. Jak pokazuje badanie Human Answer Institute i Zymetrii, nie naukowcom i ekspertom, a właśnie bliskim ufamy najbardziej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764