logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZ100: adidas personalizuje buty dla Piotra Zielńskiego

  PR 06.06.2025, przeczytano 229 razy
ilustracja

100 meczów w biało-czerwonych barwach to osiągnięcie w zasięgu niewielu zawodników. adidas postanowił uczcić ten jubileusz Piotra Zielińskiego w wyjątkowy sposób – przekazując mu specjalnie przygotowaną wersję kultowego modelu butów adidas F50, przemianowaną z tej okazji na „PZ100”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pz100%3A-adidas-personalizuje-buty-dla-piotra-zielnskiego,409145,artykul.html

Model F50, od lat wybierany przez największych graczy świata – takich jak Lionel Messi, Son Heung-min czy Florian Wirtz – w setnym występie Zielińskiego przeszedł symboliczną przemianę. Zyskał nową nazwę, nowy kontekst i nowy wygląd: ręcznie malowaną, biało-czerwoną szatę inspirowaną barwami narodowymi oraz dedykowane logo „PZ100”, zaprojektowane na bazie oryginalnego oznaczenia F50.

ilustracjastrzałka

Za personalizację odpowiada OuQier – artysta specjalizujący się w ręcznej customizacji obuwia, znany z odważnych projektów inspirowanych popkulturą. Buty są niepowtarzalne – powstały po serii prób, testów i konsultacji. To nie tylko sprzęt, ale osobista opowieść zamknięta w formie.

Piotr Zieliński zadebiutował w reprezentacji w 2013 roku w meczu z Liechtensteinem. Przez ponad dekadę stał się jednym z najbardziej stabilnych i wszechstronnych zawodników środka pola. Rozegrał 99 spotkań, zdobył 14 goli i zaliczył 16 asyst. Występował na mistrzostwach Europy i świata, był częścią kadry pod wodzą siedmiu selekcjonerów, a od lat tworzy trzon drużyny narodowej. Poza reprezentacją Zieliński grał m.in. w Udinese, Empoli i Napoli, z którym zdobył mistrzostwo Włoch w 2023 roku. Obecnie reprezentuje barwy Interu Mediolan.

Moment wręczenia wyjątkowej niespodzianki został zarejestrowany i Piotr podzielił się nim na swoich kanałach społecznościowych, tak ​​by kibice mogli stać się częścią tej historii. Ponadto już dzisiaj, 6 czerwca, w Chorzowie, przed meczem reprezentacji, pojawi się specjalny, obrandowany van adidas, w którym fani będą mogli zgarnąć wyjątkowe szaliki upamiętniające 100. mecz Piotra Zielińskiego w kadrze. Z jednej strony napis “100 MECZÓW ZIELA”, a z drugiej “YOU GOT THIS”, czyli hasło marki adidas.

Źródło: adidas Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764