logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZC – właściciel Axon i Retargetingooh.com przystępuje do IAB Polska

  PR 11.09.2023, przeczytano 335 razy

Nową firmą członkowską została grupa PZC - właściciel marek AXON i retargetingOOH.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzc-%E2%80%93-wlasciciel-axon-i-retargetingooh.com-przystepuje-do-iab-polska,401346,artykul.html

PZC GROUP Sp. z o.o. to firma z backgroundem consulting-marketingowym ze specjalizacją komunikacji mediowej. Oferuje na rynku zaawansowane rozwiązania komunikacji digitalowej o zasięgu globalnym pod markami AXON i retargetingOOH.com, z potencjałem obejmującym 3,1 mld konsumentów na świecie. Zadaniem obu jest maksymalizacja skuteczności komunikacji w przełożeniu na KPIe marketingowe oraz budowa synergii pomiędzy mediami, dzięki wykorzystaniu potencjału danych łączących świat online i offline.

- PZC GROUP powstało z ambitną myślą o tworzeniu i dostarczaniu na rynku komunikacji marketingowej rozwiązań dających potencjał skutecznej walki komunikacyjnej dla marek w skali globalnej. AXON i retargetingOOH.com to dwa pierwsze narzędzia w portfolio Spółki skutecznie podążające tą wytyczoną ścieżką. Dołączenie do IAB to zaszczyt i bardzo ważny krok dla PZC GROUP w strategii realizacji założonych celów rozwojowych Spółki i zarządzanych przez nią brandów AXON i retargetingOOH.com. Dla nas to dołączenie do rodziny firm komunikacji digitalowej, w ramach której planujemy aktywnie uczestniczyć we współtworzeniu rynku w Polsce i wspierać rozwój lokalnego zaplecza narzędziowego na potrzeby komunikacyjne grup mediowych i reklamodawców na rynku polskim i rynkach zagranicznych. – skomentował Piotr Zagórski, Prezes Zarządu

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764