logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZPN: jednak powrót orła

   22.11.2011, przeczytano 2589 razy
ilustracjastrzałka

Polski Związek Piłki Nożnej po rozmowach ze sponsorem technicznym – firmą Nike – podjął decyzję o przywróceniu godła narodowego na koszulki reprezentacji Polski w piłce nożnej - czytamy w oświadczeniu opublikowanym przez PZPN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzpn%3A-jednak-powrot-orla,13984,artykul.html

W dalszej części oświadczenia PZPN wyjaśnia: - W ciągu dwóch tygodni, które minęły od zaprezentowania nowych strojów reprezentacji PZPN wysłuchał bardzo uważnie wszystkich opinii kibiców, przedstawicieli mediów, instytucji i osób związanych z piłką, które wypowiadały się na temat strojów z nowym logotypem reprezentacji. Skala dyskusji oraz zaangażowanie jej uczestników, były dla PZPN wyraźnym sygnałem, że nie wyobrażają sobie koszulek reprezentacji bez godła narodowego. Zważywszy na wagę problemu i rozmiar, jaki przybrała publiczna dyskusja zdecydowano o tym, aby reprezentacja Polski występowała w koszulkach z orzełkiem.

„Przez ostatnie dwa tygodnie nad wyglądem koszulek reprezentacji dyskutowała cała Polska. Wysłuchaliśmy uważnie wszystkich opinii. W tej sprawie popełniliśmy błąd. Godło narodowe nie powinno zniknąć z koszulek reprezentacji Polski w piłce nożnej, która jest dobrem nas wszystkich. Dziś możemy tylko przeprosić, że do takiej dyskusji w ogóle doszło” – powiedział Grzegorz Lato prezes PZPN.

Firma Nike w pełni popiera decyzję o ponownym umieszczeniu godła narodowego na koszulkach reprezentacji Polski. Nike rozpoczął intensywne prace, aby jak najszybciej dostarczyć zawodnikom oraz kibicom nową wersję koszulki i replik piłkarskich.

16 grudnia reprezentacja Polski zagra w koszulkach z orłem podczas meczu towarzyskiego w Turcji.

Polski Związek Piłki Nożnej serdecznie dziękuje firmie Nike za współpracę, wsparcie polskiej piłki nożnej oraz dostarczanie reprezentacji sprzętu sportowego najwyższej jakości - kończy oświadczenie PZPN.

Źródło: PZPN

www.pzpn.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

4-5 zł Nike wydało na nadruk nowego loga,
150 tyś takich zrobili,
ponoć 'trochę" euro będzie trzeba zapłacic i będzie po sprawie

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764