logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZPPF w gronie klientów MSL

  PR 24.08.2017, przeczytano 494 razy

Od sierpnia 2017 roku Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego w działaniach komunikacyjnych wspierać będą konsultanci MSL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzppf-w-gronie-klientow-msl,33502,artykul.html

Zespół agencji odpowiadać będzie za planowanie i realizację komunikacji zewnętrznej Związku, w tym pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie przy wydarzeniach specjalnych. Celem współpracy jest kontynuacja dialogu z opinią publiczną na temat ochrony zdrowia oraz edukacja w zakresie ekonomicznego potencjału krajowego przemysłu farmaceutycznego.

- Chcemy aby współpraca z MSL wspierała realizację misji Związku, którą jest poprawa dostępu pacjentów do nowoczesnych i skutecznych leków. Mamy nadzieję, że poprzez budowę trwałej relacji z mediami i aktywność w sferze publicznej będziemy mogli efektywnie edukować Polaków na temat terapeutycznej wartości leków generycznych i bionastępczych, wpływu krajowego przemysłu farmaceutycznego na bezpieczeństwo lekowe państwa, a także pokazać wkład w gospodarczy rozwój Polski – powiedział Zdzisław J. Sabiłło, Prezes Zarządu, PZPPF.

- Jest wiele inicjatyw, zarówno edukacyjnych, jak i biznesowych realizowanych przez PZPPF, które w znaczącym stopniu mogą mieć wpływ na rynek, a przede wszystkim poprawić sytuację pacjentów. Jesteśmy dumni, że w ramach współpracy będziemy mieli możliwość skutecznie je wspierać  – podkreśla Renata Toczyska-Seliga, Członek Zarządu MSL.

Polski Związek Pracodawców Przemysły Farmaceutycznego działa na rzecz ochrony praw krajowych producentów leków oraz reprezentuje zrzeszone w nim podmioty wobec organów władzy, administracji rządowej, samorządu terytorialnego, związków zawodowych oraz organów Unii Europejskiej.

Źródło: MSLGROUP

mslgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764