logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU nagrodzone w konkursie EBEA 2024

  PR 10.06.2024, przeczytano 929 razy
ilustracja

Strategia employer brandingowa dla pionu IT w PZU pod hasłem „Silni w IT” zdobyła główną nagrodę w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2024. Wyróżniono również nasz projekt „Jak mierzyć hybrydę” oraz filmy wizerunkowe „PZU - pasujemy profesjonalistom” i „PZU – pasujemy studentom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-nagrodzone-w-konkursie-ebea-2024,404553,artykul.html

Nagrodę główną i wyróżnienia odebraliśmy podczas wieczornej XIII konkursu EBEA 7 czerwca br., wieńczącej konferencję Employer Branding Summit. Konkurs co roku organizuje HRM Institute, doradcza i szkoleniowa, firma specjalizująca się w szeroko pojętej tematyce marki pracodawcy. Ideą konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w obszarze employer brandingu w polskim biznesie, które mogą być wzorem i inspiracją dla innych. W tegorocznej edycji EBEA 183 zgłoszone projekty rywalizowały w 9 głównych kategoriach.

ilustracjastrzałka

W kategorii „Strategia EB z budżetem powyżej 100 tys. zł” zwyciężyła strategia przygotowana dla pionu IT w PZU. W ramach jej realizacji prowadzimy szeroko zakrojone działania pod hasłem „Silni w IT”, skierowane zarówno do studentów, absolwentów, profesjonalistów w dziedzinie technologii, jaki i do pracowników IT PZU. Jury EBEA 2024, złożone z rynkowych ekspertów w obszarze EB, doceniło kompleksowość podejścia i zaplanowanych w strategii działań, a także ich wymierne efekty.

Dziś w obszarze IT każda większa firma, nawet skupiająca się na rynku krajowym, w roli pracodawcy tak naprawdę rywalizuje na rynku globalnym. Żeby skutecznie przyciągnąć i zatrzymać profesjonalistów w tak konkurencyjnym otoczeniu, trzeba dobrze rozpoznać ich oczekiwania i skierować przekaz bezpośrednio do nich. To może wymagać specyficznego podejścia, odrębnego od ogólnej strategii employer brandingowej firmy. PZU jest doskonale znany i ceniony jako pracodawca przez ekspertów z branży ubezpieczeniowej i finansowej, ale rozpoznawalność i postrzeganie marki jako atrakcyjnego miejsca pracy wśród osób z branży IT były na niskim poziomie. Już udało nam się to zmienić w istotnym stopniu – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. IT i digitalizacji w PZU.

Realizacja strategii została zaplanowana od lutego 2023 r. do końca tego roku. PZU prezentuje się profesjonalistom z branży IT jako jeden z największych pionów technologicznych w polskim biznesie, kluczowy dla firmy mocno zorientowanej na nowe technologie, oferujący ciekawą pracę zdolnym ludziom w każdym wieku i o zróżnicowanej specjalizacji. IT PZU pracuje zgodnie z nowoczesnymi praktykami, dlatego poza developerami, architektami, administratorami, testerami, project managerami i analitykami IT, pracują u nas proxy product ownerzy, scrum masterzy, agile coachowie itp. Jak wynika z badań, które prowadzi PZU, w porównaniu z 2022 r., w 2023 r. rozpoznawalność hasła „Silni w IT” wzrosła o blisko 60% i jest ono silnie kojarzone z PZU. O 15% wzrosła liczba kandydatów z branży IT rozważających PZU jako pracodawcę.

To nie był koniec laurów dla PZU podczas gali EBEA 2024. W kategorii „Innowacja EB” wyróżnienie zdobył nasz projekt „Jak mierzyć hybrydę”, czyli autorskie narzędzie do badania efektywności pracy w nowym modelu, łączącym pracę stacjonarną i zdalną.

Przejście na model pracy hybrydowej, zwłaszcza w tak dużej organizacji jak Grupa PZU, było dużym wyzwaniem, ale dzięki dobremu przygotowaniu oraz licznym programom i narzędziom wspierającym przebiegło płynnie. Ale to proces, który się nie kończy. Ciągle badamy, jak ta zmiana wpływa na naszą pracę i dążymy do maksymalnego wykorzystania możliwości tkwiących w hybrydzie. Dlatego stworzyliśmy narzędzie, które posłuży do cyklicznego monitorowania efektywności i satysfakcji zespołów w nowej rzeczywistości poprzez autodiagnozę ich - liderów, a jednocześnie da podstawę do projektowania dalszego rozwoju tego modelu – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU.

Z kolei w kategorii „Film rekrutacyjny lub wizerunkowy” wyróżniono w sumie cztery zgłoszone nasze produkcje wideo z cyklu „PZU - pasujemy profesjonalistom” oraz „PZU – pasujemy studentom”. Pierwszy cykl był elementem kampanii , której celem było umocnienie pozycji PZU na rynku pracy jako firmy oferującej specjalistom z różnych dziedzin biznesu pracę adekwatną do ich umiejętności i oczekiwań oraz rozwijającą. Drugi cykl wspierał rekrutację studentów i absolwentów do ogólnopolskiego programu płatnych praktyk i staży w PZU.

Anna Wardecka podkreśla, że PZU rokrocznie jest doceniane i nagradzane w konkursie EBEA za działania employer brandingowe.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764