logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU nagrodzone w konkursie EBEA 2024

  PR 10.06.2024, przeczytano 358 razy
ilustracja

Strategia employer brandingowa dla pionu IT w PZU pod hasłem „Silni w IT” zdobyła główną nagrodę w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2024. Wyróżniono również nasz projekt „Jak mierzyć hybrydę” oraz filmy wizerunkowe „PZU - pasujemy profesjonalistom” i „PZU – pasujemy studentom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-nagrodzone-w-konkursie-ebea-2024,404553,artykul.html

Nagrodę główną i wyróżnienia odebraliśmy podczas wieczornej XIII konkursu EBEA 7 czerwca br., wieńczącej konferencję Employer Branding Summit. Konkurs co roku organizuje HRM Institute, doradcza i szkoleniowa, firma specjalizująca się w szeroko pojętej tematyce marki pracodawcy. Ideą konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w obszarze employer brandingu w polskim biznesie, które mogą być wzorem i inspiracją dla innych. W tegorocznej edycji EBEA 183 zgłoszone projekty rywalizowały w 9 głównych kategoriach.

ilustracjastrzałka

W kategorii „Strategia EB z budżetem powyżej 100 tys. zł” zwyciężyła strategia przygotowana dla pionu IT w PZU. W ramach jej realizacji prowadzimy szeroko zakrojone działania pod hasłem „Silni w IT”, skierowane zarówno do studentów, absolwentów, profesjonalistów w dziedzinie technologii, jaki i do pracowników IT PZU. Jury EBEA 2024, złożone z rynkowych ekspertów w obszarze EB, doceniło kompleksowość podejścia i zaplanowanych w strategii działań, a także ich wymierne efekty.

Dziś w obszarze IT każda większa firma, nawet skupiająca się na rynku krajowym, w roli pracodawcy tak naprawdę rywalizuje na rynku globalnym. Żeby skutecznie przyciągnąć i zatrzymać profesjonalistów w tak konkurencyjnym otoczeniu, trzeba dobrze rozpoznać ich oczekiwania i skierować przekaz bezpośrednio do nich. To może wymagać specyficznego podejścia, odrębnego od ogólnej strategii employer brandingowej firmy. PZU jest doskonale znany i ceniony jako pracodawca przez ekspertów z branży ubezpieczeniowej i finansowej, ale rozpoznawalność i postrzeganie marki jako atrakcyjnego miejsca pracy wśród osób z branży IT były na niskim poziomie. Już udało nam się to zmienić w istotnym stopniu – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. IT i digitalizacji w PZU.

Realizacja strategii została zaplanowana od lutego 2023 r. do końca tego roku. PZU prezentuje się profesjonalistom z branży IT jako jeden z największych pionów technologicznych w polskim biznesie, kluczowy dla firmy mocno zorientowanej na nowe technologie, oferujący ciekawą pracę zdolnym ludziom w każdym wieku i o zróżnicowanej specjalizacji. IT PZU pracuje zgodnie z nowoczesnymi praktykami, dlatego poza developerami, architektami, administratorami, testerami, project managerami i analitykami IT, pracują u nas proxy product ownerzy, scrum masterzy, agile coachowie itp. Jak wynika z badań, które prowadzi PZU, w porównaniu z 2022 r., w 2023 r. rozpoznawalność hasła „Silni w IT” wzrosła o blisko 60% i jest ono silnie kojarzone z PZU. O 15% wzrosła liczba kandydatów z branży IT rozważających PZU jako pracodawcę.

To nie był koniec laurów dla PZU podczas gali EBEA 2024. W kategorii „Innowacja EB” wyróżnienie zdobył nasz projekt „Jak mierzyć hybrydę”, czyli autorskie narzędzie do badania efektywności pracy w nowym modelu, łączącym pracę stacjonarną i zdalną.

Przejście na model pracy hybrydowej, zwłaszcza w tak dużej organizacji jak Grupa PZU, było dużym wyzwaniem, ale dzięki dobremu przygotowaniu oraz licznym programom i narzędziom wspierającym przebiegło płynnie. Ale to proces, który się nie kończy. Ciągle badamy, jak ta zmiana wpływa na naszą pracę i dążymy do maksymalnego wykorzystania możliwości tkwiących w hybrydzie. Dlatego stworzyliśmy narzędzie, które posłuży do cyklicznego monitorowania efektywności i satysfakcji zespołów w nowej rzeczywistości poprzez autodiagnozę ich - liderów, a jednocześnie da podstawę do projektowania dalszego rozwoju tego modelu – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU.

Z kolei w kategorii „Film rekrutacyjny lub wizerunkowy” wyróżniono w sumie cztery zgłoszone nasze produkcje wideo z cyklu „PZU - pasujemy profesjonalistom” oraz „PZU – pasujemy studentom”. Pierwszy cykl był elementem kampanii , której celem było umocnienie pozycji PZU na rynku pracy jako firmy oferującej specjalistom z różnych dziedzin biznesu pracę adekwatną do ich umiejętności i oczekiwań oraz rozwijającą. Drugi cykl wspierał rekrutację studentów i absolwentów do ogólnopolskiego programu płatnych praktyk i staży w PZU.

Anna Wardecka podkreśla, że PZU rokrocznie jest doceniane i nagradzane w konkursie EBEA za działania employer brandingowe.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces studia kreatywnego Lens That na Festiwalu w Cannes
Kampanie współtworzone przez polskie studio kreatywne Lens That, specjalizujące się w rozwiązaniach Augumented Reality (AR) zostały dostrzeżone przez jury tegorocznego Festiwalu w Cannes. Prace Lens That wyróżniono aż dziewięcioma nagrodami w tym Grand Prix w kategorii Experience za kampanię "Refurb. Better than New." dla marki Phillips oraz 4 złotymi i 4...
Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
ONE House wyróżnione w konkursie EMMA
Podczas wczorajszej gali pierwszej edycji konkursu Effective Media & Marketing Awards (EMMA), agencja komunikacji marketingowej ONE House otrzymała wyróżnienie w kategorii Best Use of Marketing Toolkit za projekt „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, zrealizowany dla marki Isla.
Konkurs POS Stars: ruszyły zgłoszenia
Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.
III edycja Konkursu Wnętrze Roku SAW
Największy, najbardziej prestiżowy i w pełni niezależny konkurs dla architektów wnętrz w Polsce wciąż się rozwija. Nie tylko rośnie wartość nagród, ale też rozszerza się jego formuła– w tym roku debiutuje wyróżnienie za projektowanie zrównoważone. Najlepsze realizacje oceni jury złożone z uznanych ekspertów z wielu dziedzin...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764