logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”

  PR 21.09.2020, przeczytano 816 razy
ilustracjastrzałka

Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-nagrodzone-za-kampanie-_praktyczna-wiedza-ma-sens_,388514,artykul.html

– Wyróżnienie kampanii „Praktyczna wiedza ma sens”, promującej Program Praktyk i Staży  to dla nas ogromny zaszczyt i powód do dumy. Nagrodzone działania wpisywały się w realizowane w PZU działania employer brandingowe pod hasłem „Taka praca ma sens” Nowością natomiast było przeniesienie wszystkich działań wyłącznie do sfery on-line. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę. Internet jest miejscem, do którego w pierwszej kolejności kierują się osoby poszukujące pracy. Na co dodatkowo, w tym roku, miał wpływ COVID-19. W naszej kampanii postawiliśmy na autentyczność i otwartość, stąd na pierwszym planie naszych działań znaleźli się po raz kolejny pracownicy PZU. Chcemy także pokazać, że PZU to atrakcyjny i pewny pracodawca, z którym warto związać się na lata – mówi Anna Gaertig, kierownik Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy w  PZU.

Ideą Employer Branding Excellence Awards jest nagrodzenie najlepszych projektów z kategorii employer branding, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. W tym roku do konkursu napłynęła rekordowa liczba prawie 190 zgłoszeń, które startowały w 8 kategoriach.

– Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, jest potwierdzeniem, że nasze hasło „taka praca ma sens” nie jest  pustym sloganem. Mamy bardzo zróżnicowaną grupę pracowników i właśnie to podkreśliliśmy w kampanii, pokazując  ich różne punkty widzenia. Jednak mimo tych różnić wspólnym mianownikiem okazała się potrzeba i chęć dawania wsparcia i poczucia bezpieczeństwa. Sens, jaki daje praca w PZU to poczucie, że to, co robimy, jest zgodne z naszymi celami i wyznawanymi wartościami. Ponadto zwyczajnie, po ludzku, lubimy swoją pracę i daje nam ona dużo satysfakcji. Jeśli chcesz, aby twoja praca miała sens, dołącz do drużyny PZU – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w  PZU.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764