logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”

  PR 21.09.2020, przeczytano 327 razy
ilustracjastrzałka

Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-nagrodzone-za-kampanie-_praktyczna-wiedza-ma-sens_,388514,artykul.html

– Wyróżnienie kampanii „Praktyczna wiedza ma sens”, promującej Program Praktyk i Staży  to dla nas ogromny zaszczyt i powód do dumy. Nagrodzone działania wpisywały się w realizowane w PZU działania employer brandingowe pod hasłem „Taka praca ma sens” Nowością natomiast było przeniesienie wszystkich działań wyłącznie do sfery on-line. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę. Internet jest miejscem, do którego w pierwszej kolejności kierują się osoby poszukujące pracy. Na co dodatkowo, w tym roku, miał wpływ COVID-19. W naszej kampanii postawiliśmy na autentyczność i otwartość, stąd na pierwszym planie naszych działań znaleźli się po raz kolejny pracownicy PZU. Chcemy także pokazać, że PZU to atrakcyjny i pewny pracodawca, z którym warto związać się na lata – mówi Anna Gaertig, kierownik Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy w  PZU.

Ideą Employer Branding Excellence Awards jest nagrodzenie najlepszych projektów z kategorii employer branding, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. W tym roku do konkursu napłynęła rekordowa liczba prawie 190 zgłoszeń, które startowały w 8 kategoriach.

– Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, jest potwierdzeniem, że nasze hasło „taka praca ma sens” nie jest  pustym sloganem. Mamy bardzo zróżnicowaną grupę pracowników i właśnie to podkreśliliśmy w kampanii, pokazując  ich różne punkty widzenia. Jednak mimo tych różnić wspólnym mianownikiem okazała się potrzeba i chęć dawania wsparcia i poczucia bezpieczeństwa. Sens, jaki daje praca w PZU to poczucie, że to, co robimy, jest zgodne z naszymi celami i wyznawanymi wartościami. Ponadto zwyczajnie, po ludzku, lubimy swoją pracę i daje nam ona dużo satysfakcji. Jeśli chcesz, aby twoja praca miała sens, dołącz do drużyny PZU – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w  PZU.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rafał Wasyluk w jury The Extraordinary Awards
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R Poland, zasiadł w jury The Extraordinary Awards - nowego konkursu organizowanego przez holding WPP.
„Bank zielonych zmian” ze srebrną statuetką Mixx Awards 2020
"Bank zielonych zmian" - projekt zrealizowany dla BNP Paribas Bank przez Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland i Feeders Agency otrzymał srebrną statuetkę konkursu MIXX Awards w kategorii "Cross Media Integration".
Agencja Cube Group znalazła się – jako jedyna z Polski – wśród nominowanych w kategorii Best Technology w ramach konkursu International Performance Marketing Awards (IPMA) 2020. Jury konkursu doceniło stworzoną przez agencję Cube Group oraz jej partnera technologicznego Ingenious Technologies usługę Smart Attribution, która rewolucjonizuje podejście do...
Huawei ogłosił zwycięzców globalnego konkursu fotograficznego Huawei Next-Image 2020 – wśród laureatów jest aż czterech polskich fotografów, którzy w finałowym etapie walczyli w gronie 1 000 najlepszych uczestników z całego świata. Jedno z polskich zdjęć znalazło się pośród 15 najlepszych prac wyłonionych w kategoriach, a...
Nikon Europe ma przyjemność powiadomić o wznowieniu organizowanego raz na dwa lata międzynarodowego konkursu fotograficznego – Nikon Photo Contest 2020-2021 – oraz zaprasza fotografów zawodowych i amatorów z całego świata do składania zgłoszeń, począwszy od dnia dzisiejszego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764