logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU oraz LUCKYYOU dołączają do IAA Polska

  PR 09.06.2025, przeczytano 332 razy
ilustracja

Kolejne dwie organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Kurię marketerów wzmacnia PZU, a kurię agencji - LUCKYYOU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-oraz-luckyyou-dolaczaja-do-iaa-polska,409192,artykul.html

Cieszymy się, że tuż przed zakończeniem kadencji obecnego Zarządu do IAA Polska dołączają kolejne dwie firmy. W trakcie całej, dwuletniej kadencji, nasze szeregi zasiliło aż 15 nowych organizacji. Ponad 200 Członków to nie tylko dowód zaufania, ale przede wszystkim szansa na jeszcze skuteczniejsze działanie IAA Polska na rzecz całej branży - podkreśla Jerzy Minorczyk, Dyrektor generalny IAA Polska.

PZU stoi na czele największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej, o aktywach przekraczających 500 mld zł. Grupa PZU, włączając banki, ma 22 mln klientów, w tym 16 mln klientów ubezpieczeniowych. Jest liderem polskiego rynku ubezpieczeń, ubezpieczając warty biliony złotych majątek firm i obywateli, a także życie i zdrowie milionów osób. Jest też w ścisłej czołówce na rynkach zarządzania kapitałem inwestycyjnym firm i oszczędnościami emerytalnymi Polaków oraz prywatnej opieki medycznej.

LUCKYYOU to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach strategicznych i komunikacyjnych, digital, social media oraz ATL/ BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, LPP, Coca-Cola HBC Poland & Baltics oraz liczne branżowe wyróżnienia i nagrody.

Źródło: IAA Polska

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764