logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU partnerem Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci

  PR 05.07.2024, przeczytano 384 razy
ilustracja

PZU angażuje się w największy motoryzacyjny projekt charytatywny w Polsce – Wielką Wyprawę Maluchów dla Dzieci. W samo południe 5 lipca kolumna 80 fiatów 126p (potocznie zwanych maluchami), w tym samochód PZU, ruszyła w podróż z Warszawy do Monte Cassino. Celem Wyprawy jest zebranie 1 miliona euro. Dzięki swojemu zaangażowaniu w projekt PZU chce poszerzać społeczną wiedzę o zasadach bezpieczeństwa w ruchu drogowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-partnerem-wielkiej-wyprawy-maluchow-dla-dzieci,404904,artykul.html

Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci zbiera środki na:

  • pomoc dzieciom – ofiarom wypadków drogowych,
  • działania prewencyjne,
  • poprawę infrastruktury przy szkołach i przedszkolach,
  • edukację młodych pokoleń pod kątem świadomego uczestnictwa i bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Podczas zeszłorocznej edycji udało się zebrać ponad 2 miliony złotych, w tym roku celem jest 1 milion euro.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W projekt, jako uczestnicy i ambasadorzy Wyprawy, zaangażowali się giganci motorsportu: Longin Bielak, Sobiesław Zasada, Maciej Wisławski, Rafał Sonik, Kajetan Kajetanowicz i Bartosz Ostałowski. Dołączyli do nich też znani influencerzy, w tym jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych Remigiusz „Rezi” Wierzgoń wraz ze swoim Thunder Crew.

Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci wyruszyła 5 lipca spod Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Kolumna 80 fiatów 126p pokonaponad 3 tysiące kilometrów, by 12 lipca dotrzeć do Monte Cassino. Oficjalne zakończenie Wyprawy zaplanowano na 19 lipca na Rynku w Krakowie.

PZU z myślą o bezpieczeństwie

Na starcie Wyprawy ubezpieczyciel przygotował wiele atrakcji. Każdy, kto odwiedził strefę PZU, mógł zaprojektować własną unikalną koszulkę z fiatem 126p z hasłami prewencyjnymi, które w humorystyczny sposób przypominały o zachowaniu zasad bezpieczeństwa i odpowiedzialności na drodze. Dla najmłodszych PZU przygotował zajęcia z udzielania pierwszej pomocy, podczas których dzieci mogły nauczyć się opatrywać i bandażować rany. Dodatkowo goście strefy mogli sprawdzić swoją wiedzę o zasadach bezpieczeństwa na drodze w quizie z nagrodami.

– Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci to świetna, niezwykle potrzebna inicjatywa, której jesteśmy partnerem. Jako PZU od lat działamy w obszarze prewencji, dlatego naturalnym krokiem dla nas jest wsparcie projektu, który ma ogromne znaczenie dla budowania powszechnej świadomości na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym i może pomóc wielu poszkodowanym dzieciom. Dzięki wspólnym działaniom możemy sprawić, że bezpieczeństwo na polskich drogach i przejściach dla pieszych będzie się systematycznie poprawiać – mówi Rafał Kałęcki, dyrektor Biura Prewencji wPZU.

To kolejny przykład zaangażowania PZU w działania prewencyjne. Tym razem ubezpieczyciel skupia się na poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym przez propagowanie bezpiecznych zachowań, m.in. uważności, widoczności i odpowiedzialności. Swoje działania kieruje do wszystkich uczestników ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem dzieci.

Zaangażowanie w Wielką Wyprawę Maluchów dla Dzieci odbywa się z poziomu Grupy PZU – poza PZU partnerami projektu są także Bank Pekao S.A. oraz Alior Leasing. Wszystkie firmy, poza udziałem w wyprawie fiatów 126p ze swoim brandingiem, będą prowadzić działania edukacyjne na rzecz bezpieczeństwa na drogach.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764