logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sens pracy w kampanii PZU

  PR 27.11.2020, przeczytano 849 razy
ilustracja

Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sens-pracy-w-kampanii-pzu,389362,artykul.html

W ubiegłym roku na tytułowe pytanie kampanii „Czy Twoja praca ma sens?” odpowiadali pracownicy PZU – od poziomu specjalisty do poziomu członka zarządu. Podczas rozmów  zastanawiali się, co jest sensem ich pracy i wspólnym mianownikiem działań ich i firmy. Podkreślali  możliwość wpływu na wykonywane obowiązki, które przekładają się na działania biznesowe i projekty wspierające otoczenie.

Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Ich działania służą budowie poczucia bezpieczeństwa klientów i wspierają tych, którzy potrzebują pomocy.

– Zdecydowaliśmy się w tym roku kontynuować kampanię, do której materiały przygotowaliśmy pod koniec 2019 roku. Ostatnie miesiące pokazały nam, że bez względu na zmiany w otaczającej nas rzeczywistości nadrzędnymi wartościami w pracy  są troska o bezpieczeństwo i chęć pomagania. Pozytywnym sygnałem jest utrzymujące się poczucie sensu wykonywanych zadań i świadomość że bez względu na obszar, w którym pracujemy, mamy wpływ na otoczenie – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU.

Kampania potrwa do 31 grudnia i obejmie działania online.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764