logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU promuje kompleksowość swojej oferty

  PR 23.06.2023, przeczytano 525 razy
ilustracja

PZU ruszył z nową kampanią marketingową pokazującą kompleksowość swojej oferty. Ogólnopolska kampania skupia się na budowaniu wśród odbiorców świadomości oferty największego polskiego ubezpieczyciela, która jest w stanie sprostać zróżnicowanym potrzebom klienta na każdym etapie jego życia, zapewnia bowiem kompleksową ochronę najistotniejszych sfer życia i majątku. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-promuje-kompleksowosc-swojej-oferty,400490,artykul.html

- W kampanii podkreślamy, że mamy w swojej ofercie produkty dostosowane do różnorodnych potrzeb i stylu życia klientów, zapewniając im pełną ochronę w wielu sytuacjach. Chcemy pokazać odbiorcom, że dzięki kompleksowości naszej oferty można na nas polegać - mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU.

W kampanii największy polski ubezpieczyciel kładzie nacisk na pokazanie produktów z obszaru ubezpieczeń życiowych i majątkowych. W ramach podstawowej oferty polis na życie, PZU posiada kilka propozycji ubezpieczeń. Oferta odpowiada na różne potrzeby klientów i – w zależności od wybranego produktu – umożliwia zapewnienie wsparcia finansowego dla bliskich w razie śmierci ubezpieczonego, gromadzenie środków dla dzieci na start w dorosłość, oszczędzanie na przyszłość czy zabezpieczenie kredytu wymagane przez bank.

Promowana polisa PZU Dom zapewnia pomoc w przypadku m.in. zalania, kradzieży z włamaniem czy pożaru, ale również w razie mniej oczywistych, rzadziej spotykanych sytuacji. Oprócz wypłaty odszkodowania, w wielu sytuacjach PZU oferuje dodatkowo zorganizowanie i opłacenie fachowej pomocy, np. hydraulika, ślusarza, szklarza lub elektryka.

W ramach PZU Auto największy polski ubezpieczyciel zapewnia ochronę samochodu oraz wsparcie kierowcy i jego bliskich w najtrudniejszych sytuacjach na drodze.  

- Ofertę PZU cechuje nie tylko kompleksowość, lecz także szeroka, uwzględniająca preferencje zakupowe klientów, sieć dystrybucji i kontaktu, obejmująca kanały offline i online. Celem naszej kampanii jest zwiększenie świadomości bogactwa oferty PZU i zachęcenie jak największej liczby osób do jej sprawdzenia, dlatego postawiliśmy na wielokanałowe, wysokozasięgowe działania - tłumaczy Łukasz Turkowski.

Kampania wystartowała 22 czerwca i potrwa do 30 lipca. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania - w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, Internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Kreacje przygotowała agencja AWX, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W działania promocyjne ponownie zaangażowana została Iga Świątek - najlepsza tenisistka na świecie i ambasadorka marki PZU.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764