
PZU ruszył z nową kampanią marketingową pokazującą kompleksowość swojej oferty. Ogólnopolska kampania skupia się na budowaniu wśród odbiorców świadomości oferty największego polskiego ubezpieczyciela, która jest w stanie sprostać zróżnicowanym potrzebom klienta na każdym etapie jego życia, zapewnia bowiem kompleksową ochronę najistotniejszych sfer życia i majątku. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek.
- W kampanii podkreślamy, że mamy w swojej ofercie produkty dostosowane do różnorodnych potrzeb i stylu życia klientów, zapewniając im pełną ochronę w wielu sytuacjach. Chcemy pokazać odbiorcom, że dzięki kompleksowości naszej oferty można na nas polegać - mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU.
W kampanii największy polski ubezpieczyciel kładzie nacisk na pokazanie produktów z obszaru ubezpieczeń życiowych i majątkowych. W ramach podstawowej oferty polis na życie, PZU posiada kilka propozycji ubezpieczeń. Oferta odpowiada na różne potrzeby klientów i – w zależności od wybranego produktu – umożliwia zapewnienie wsparcia finansowego dla bliskich w razie śmierci ubezpieczonego, gromadzenie środków dla dzieci na start w dorosłość, oszczędzanie na przyszłość czy zabezpieczenie kredytu wymagane przez bank.
Promowana polisa PZU Dom zapewnia pomoc w przypadku m.in. zalania, kradzieży z włamaniem czy pożaru, ale również w razie mniej oczywistych, rzadziej spotykanych sytuacji. Oprócz wypłaty odszkodowania, w wielu sytuacjach PZU oferuje dodatkowo zorganizowanie i opłacenie fachowej pomocy, np. hydraulika, ślusarza, szklarza lub elektryka.
W ramach PZU Auto największy polski ubezpieczyciel zapewnia ochronę samochodu oraz wsparcie kierowcy i jego bliskich w najtrudniejszych sytuacjach na drodze.
- Ofertę PZU cechuje nie tylko kompleksowość, lecz także szeroka, uwzględniająca preferencje zakupowe klientów, sieć dystrybucji i kontaktu, obejmująca kanały offline i online. Celem naszej kampanii jest zwiększenie świadomości bogactwa oferty PZU i zachęcenie jak największej liczby osób do jej sprawdzenia, dlatego postawiliśmy na wielokanałowe, wysokozasięgowe działania - tłumaczy Łukasz Turkowski.
Kampania wystartowała 22 czerwca i potrwa do 30 lipca. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania - w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, Internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Kreacje przygotowała agencja AWX, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W działania promocyjne ponownie zaangażowana została Iga Świątek - najlepsza tenisistka na świecie i ambasadorka marki PZU.
Źródło: Grupa PZU