logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis

  PR 17.09.2020, przeczytano 593 razy

Od połowy września PZU przenosi obsługę mediową z domu mediowego Carat do Sigma Bis, domu mediowego, którego PZU i PKN Orlen są współwłaścicielami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-przenosi-obsluge-mediowa-z-carat-do-sigma-bis,388468,artykul.html

Carat odpowiadał za planowanie i zakup mediów dla PZU od 2019 roku. Działania agencji polegały w na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marki PZU oraz jej produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych. Dom mediowy Carat był także odpowiedzialny za zakup mediów na potrzeby spółki, raportowanie, analizę oraz rozliczenie kampanii.

Sigma Bis została powołana przez PKN Orlen i PZU na początku br. W lutym agencja rozpoczęła działalność operacyjną. Docelowo ma pracować dla spółek, które ją utworzyły oraz innych podmiotów na rynku.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764