logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis

  PR 17.09.2020, przeczytano 638 razy

Od połowy września PZU przenosi obsługę mediową z domu mediowego Carat do Sigma Bis, domu mediowego, którego PZU i PKN Orlen są współwłaścicielami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-przenosi-obsluge-mediowa-z-carat-do-sigma-bis,388468,artykul.html

Carat odpowiadał za planowanie i zakup mediów dla PZU od 2019 roku. Działania agencji polegały w na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marki PZU oraz jej produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych. Dom mediowy Carat był także odpowiedzialny za zakup mediów na potrzeby spółki, raportowanie, analizę oraz rozliczenie kampanii.

Sigma Bis została powołana przez PKN Orlen i PZU na początku br. W lutym agencja rozpoczęła działalność operacyjną. Docelowo ma pracować dla spółek, które ją utworzyły oraz innych podmiotów na rynku.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców
Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764