logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU przyciąga najlepszych w kampanii mployer brandingowej

  PR 23.10.2015, przeczytano 791 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii employer brandingowej „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Firma zachęca profesjonalistów do pokazywania się z najlepszej strony podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w ramach Instagramowego konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-przyciaga-najlepszych-w-kampanii-mployer-brandingowej,26363,artykul.html

Kampanię inauguruje spot reklamowy utrzymany, tak jak w poprzednich latach, w konwencji rozmowy rekrutacyjnej. W filmie poznajemy kandydatkę do pracy w PZU, która na koniec rozmowy prosi rekrutera o konkretne, wymyślone przez siebie pytanie. Wprowadza w ten sposób myśl przewodnią akcji wizerunkowej, której symbolem jest hasztag #najlepszastrona:

- Korzystamy z ciekawego konceptu o nowoczesnym, dwustronnym charakterze – mówi Anna Jastrzębska, dyrektor ds. zarządzania rozwojem w PZU - Cenimy ludzi z inicjatywą i pomysłem na siebie, dlatego zachęcamy kandydatów do proaktywnego promowania profesjonalnych atutów podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych. Sami mamy jednocześnie spore pole do popisu przy promocji kluczowych zalet Grupy PZU jako pracodawcy – wyjaśnia.

Wraz ze startem kampanii uruchomiony został profil instagram.com/pzukariera, za pośrednictwem którego można śledzić pierwsze kroki w PZU bohaterki o imieniu Maja. Internauci zachęcani są także do prezentowania swoich zawodowych atutów w formie zdjęć z hasztagiem #najlepszastrona. Zdjęciom towarzyszyć musi opis wyjaśniający czemu dana cecha jest ceniona przez pracodawców. Na zwycięzców konkursu czeka iPhone 6 i 15 bonów o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepach Zara.

Do współpracy przy kampanii zaproszono także blogerów, którzy w autorskich tekstach odkryją przed czytelnikami swoją profesjonalną stronę. W akcji wezmą udział Paulina Basta (paulinabasta.com), Anna Kowalczyk (boskamatka.pl), Justyna Mazur (krotkiporadnik.pl), Michał Fedorowicz (kulturawplot.pl), Tomasz Saweczko (facetemjestem.pl) oraz Marcin Iwuć (marciniwuc.com).

Zazwyczaj niewiele wiemy o autorach blogów, czym zajmują się zawodowo, jak toczyła się ich kariera, czy blog jest tylko dodatkiem do codziennej pracy czy pełnopłatnym zajęciem – mówi Michał Witkowski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU – Dlatego poprosiliśmy blogerów o przybliżenie właśnie tej zawodowej strony. Mamy nadzieję, że czytelnicy wyniosą z tych tekstów także wiele cennych wskazówek jak budować wizerunek profesjonalisty – dodaje.

O szczegółach akcji oraz konkursu można przeczytać na dedykowanej zakładce pzu.pl/najlepszastrona. Kandydaci znajdą tam również aktualne oferty pracy oraz informacje o możliwościach rozwoju w firmie, wynagrodzeniach i benefitach pracowniczych oraz procesie rekrutacji. Kampania będzie widoczna na największych portalach Gazeta.pl, Biznes.interia.pl, Biznes.onet.pl, Money.pl, Rp.pl, Parkiet.com, a także na platformach VOD (spot w TVN, TVP i Onet), w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube, Instagram) oraz kanałach mobilnych. Potrwa do 30 listopada br.

Kampanii towarzyszy cykl wydarzeń promocyjnych „Dni Grupy PZU” na 14 polskich uczelniach. Ambasadorzy firmy promują jesienne inicjatywy dla studentów (m.in. merytoryczne Dni Otwartego Biznesu w warszawskiej siedzibie PZU oraz konkurs Inwestycja w Przyszłość na najlepsze videoCV z pula nagród 65.000zł), a eksperci firmy dzielą się swoją wiedzą podczas biznesowych warsztatów. Szczegóły i harmonogram wydarzeń dostępny jest w zakładce wydarzenia na www.fb.com/pzukariera.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764