logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU rusza z kampanią ubezpieczeń na życie

  PR 31.10.2023, przeczytano 839 razy
ilustracjastrzałka

„Masz wpływ na swoje życie” – pod takim hasłem największy polski ubezpieczyciel wystartował z nową kampanią ubezpieczeń na życie i zdrowie. Szeroka i elastyczna oferta ma zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa i komfortu w ramach jednej polisy nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Kampania skierowana jest zarówno do klientów grupowych, którzy ochroną ubezpieczeniową mogą objąć pracowników i ich bliskich, jak klientów indywidualnych i ich rodzin. Masz wpływ na swoje życie – ubezpiecz je w PZU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-rusza-z-kampania-ubezpieczen-na-zycie,401915,artykul.html

Pandemia, gwałtowne zmiany sytuacji geopolitycznej i gospodarcze wyzwania sprawiły, że obecnie priorytetem jest poczucie bezpieczeństwa, w szczególności zdrowie i dobrobyt nas samych i naszych bliskich. Ubezpieczenie na życie to jeden z podstawowych instrumentów dających poczucie bezpieczeństwa w trudnych sytuacjach życiowych, chociażby ciężkich chorób czy wypadków, w wyniku których utracimy możliwość zarabiania i utrzymania rodziny. Z kolei bezpieczeństwo finansowe jej najmłodszych członków można zacząć budować już od momentu ich narodzin.

Polisa dla klientów indywidualnych w PZU łączy podstawowe ubezpieczenie na życie z dodatkowymi opcjami dostosowanymi do potrzeb pozostałych członków rodziny. Dzięki temu każdy z bliskich może cieszyć się kompleksową ochroną w ramach jednej polisy, objętej wygodnym cyklicznym rozliczeniem. Jedna polisa ubezpieczeniowa to nie tylko większe poczucie bezpieczeństwa, ale także prostsze rozliczenia nie wymagające opłat kilku osobnych polis.

Innym rodzajem ubezpieczeń na życie są ubezpieczenia grupowe dla firm, będące jednocześnie cennym benefitem pozapłacowym.

Kampania rozpoczęła się 16 października i potrwa do 17 grudnia. Działania prowadzone będą w Internecie i mediach społecznościowych. W działania promocyjne zaangażowana została tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU. Kreacje przygotowała agencja AWX, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764