logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU rusza z kampanią ubezpieczeń na życie

  PR 31.10.2023, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

„Masz wpływ na swoje życie” – pod takim hasłem największy polski ubezpieczyciel wystartował z nową kampanią ubezpieczeń na życie i zdrowie. Szeroka i elastyczna oferta ma zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa i komfortu w ramach jednej polisy nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Kampania skierowana jest zarówno do klientów grupowych, którzy ochroną ubezpieczeniową mogą objąć pracowników i ich bliskich, jak klientów indywidualnych i ich rodzin. Masz wpływ na swoje życie – ubezpiecz je w PZU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-rusza-z-kampania-ubezpieczen-na-zycie,401915,artykul.html

Pandemia, gwałtowne zmiany sytuacji geopolitycznej i gospodarcze wyzwania sprawiły, że obecnie priorytetem jest poczucie bezpieczeństwa, w szczególności zdrowie i dobrobyt nas samych i naszych bliskich. Ubezpieczenie na życie to jeden z podstawowych instrumentów dających poczucie bezpieczeństwa w trudnych sytuacjach życiowych, chociażby ciężkich chorób czy wypadków, w wyniku których utracimy możliwość zarabiania i utrzymania rodziny. Z kolei bezpieczeństwo finansowe jej najmłodszych członków można zacząć budować już od momentu ich narodzin.

Polisa dla klientów indywidualnych w PZU łączy podstawowe ubezpieczenie na życie z dodatkowymi opcjami dostosowanymi do potrzeb pozostałych członków rodziny. Dzięki temu każdy z bliskich może cieszyć się kompleksową ochroną w ramach jednej polisy, objętej wygodnym cyklicznym rozliczeniem. Jedna polisa ubezpieczeniowa to nie tylko większe poczucie bezpieczeństwa, ale także prostsze rozliczenia nie wymagające opłat kilku osobnych polis.

Innym rodzajem ubezpieczeń na życie są ubezpieczenia grupowe dla firm, będące jednocześnie cennym benefitem pozapłacowym.

Kampania rozpoczęła się 16 października i potrwa do 17 grudnia. Działania prowadzone będą w Internecie i mediach społecznościowych. W działania promocyjne zaangażowana została tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU. Kreacje przygotowała agencja AWX, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764