„Masz wpływ na swoje życie” – pod takim hasłem największy polski ubezpieczyciel wystartował z nową kampanią ubezpieczeń na życie i zdrowie. Szeroka i elastyczna oferta ma zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa i komfortu w ramach jednej polisy nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Kampania skierowana jest zarówno do klientów grupowych, którzy ochroną ubezpieczeniową mogą objąć pracowników i ich bliskich, jak klientów indywidualnych i ich rodzin. Masz wpływ na swoje życie – ubezpiecz je w PZU.
Pandemia, gwałtowne zmiany sytuacji geopolitycznej i gospodarcze wyzwania sprawiły, że obecnie priorytetem jest poczucie bezpieczeństwa, w szczególności zdrowie i dobrobyt nas samych i naszych bliskich. Ubezpieczenie na życie to jeden z podstawowych instrumentów dających poczucie bezpieczeństwa w trudnych sytuacjach życiowych, chociażby ciężkich chorób czy wypadków, w wyniku których utracimy możliwość zarabiania i utrzymania rodziny. Z kolei bezpieczeństwo finansowe jej najmłodszych członków można zacząć budować już od momentu ich narodzin.
Polisa dla klientów indywidualnych w PZU łączy podstawowe ubezpieczenie na życie z dodatkowymi opcjami dostosowanymi do potrzeb pozostałych członków rodziny. Dzięki temu każdy z bliskich może cieszyć się kompleksową ochroną w ramach jednej polisy, objętej wygodnym cyklicznym rozliczeniem. Jedna polisa ubezpieczeniowa to nie tylko większe poczucie bezpieczeństwa, ale także prostsze rozliczenia nie wymagające opłat kilku osobnych polis.
Innym rodzajem ubezpieczeń na życie są ubezpieczenia grupowe dla firm, będące jednocześnie cennym benefitem pozapłacowym.
Kampania rozpoczęła się 16 października i potrwa do 17 grudnia. Działania prowadzone będą w Internecie i mediach społecznościowych. W działania promocyjne zaangażowana została tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU. Kreacje przygotowała agencja AWX, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS.
Źródło: PZU