logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU rusza z kolejną odsłoną kampanii PZU DOM

  PR 25.01.2024, przeczytano 897 razy
ilustracjastrzałka

“Ubezpiecz więcej niż cztery ściany” - pod takim hasłem ruszyła kampania promująca ubezpieczenie PZU DOM. Największy polski ubezpieczyciel podkreśla w niej, że warto zadbać o odpowiednią ochronę swoich czterech kątów, by w przypadku nieprzewidzianych sytuacji uniknąć niepotrzebnego stresu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-rusza-z-kolejna-odslona-kampanii-pzu-dom,402871,artykul.html

W aktualnej kampanii PZU kontynuuje zachęcanie klientów do szacowania realnej wartości swojego domu i wyposażenia w procesie zakupu ubezpieczenia. Jest to niezbędne, aby w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia, można było przywrócić dom czy mieszkanie do poprzedniego stanu. Aby mieć taką możliwość, konieczne jest określenie sumy ubezpieczenia, która pozwoli otrzymać pomoc adekwatną do rozmiaru szkody. Szacując wartość majątku, warto wziąć pod uwagę wszystko, co ważne. Nie tylko mury, instalacje czy elewację, ale również tzw. ruchomości domowe, takie jak meble, elektronika, a nawet zawartość garderoby i sprzęt sportowy.

W ostatnim czasie ceny towarów, usług i nieruchomości znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest określanie wartości posiadanych ruchomości i nieruchomości według aktualnych cen. Nawet jeśli zostały one nabyte dawno temu za cenę niższą niż obecnie. Tylko takie podejście pozwoli na określenie odpowiedniej sumy ubezpieczenia, dzięki czemu wypłacone z polisy pieniądze pozwolą przywrócić nasz dom i mieszkanie do stanu sprzed zdarzenia.

- W PZU zależy nam, żeby klienci posiadali odpowiednią ochronę, dlatego zwracamy szczególną uwagę na ustalenie wartości mienia oraz dobranie zakresu ubezpieczenia do ich potrzeb. Poczucie bezpieczeństwa jest jedną z kluczowych wartości w naszym życiu, dlatego klienci szukają ubezpieczenia nieruchomości oraz wyposażenia, i chętnie wybierają wariant ochrony Od Wszystkich Ryzyk. Chroni on majątek zarówno od typowych zdarzeń, np. pożaru, huraganu czy zalania, jak również od tych niespodziewanych sytuacji, np. gdy ptaki zniszczą elewację domu. Oczywiście należy pamiętać, że są zdarzenia, gdzie nasza odpowiedzialność jest ograniczona - mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.

Ubezpieczenie PZU Dom można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, przez infolinię pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora), u agenta lub w oddziałach PZU w całej Polsce. Eksperci PZU mają duże doświadczenie, dzięki któremu doradzą, jak oszacować wartość mienia i pomogą wybrać najkorzystniejszą ofertę ubezpieczenia.

Oprócz tego, PZU, odpowiadając na potrzeby klientów, zebrał informacje na temat przeglądów technicznych, które należy wykonywać w domu i stworzył przewodnik, w którym klienci znajdą podpowiedzi, co i kiedy należy kontrolować w domach, a także kto może się tego podjąć.

Temat kontroli technicznych jest niezwykle ważny dla bezpieczeństwa oraz zdrowia mieszkańców domów. Dlatego dzięki przewodnikowi chcemy przypominać i edukować, że systematyczne kontrole są obowiązkowe i mogą one uchronić przed niebezpiecznymi zdarzeniami – mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji.

Właśnie ruszyła kampania marketingowa ubezpieczenia, podczas której realizowane będą szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 31 marca.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764