logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU rusza z kolejną odsłoną kampanii PZU DOM

  PR 25.01.2024, przeczytano 579 razy
ilustracjastrzałka

“Ubezpiecz więcej niż cztery ściany” - pod takim hasłem ruszyła kampania promująca ubezpieczenie PZU DOM. Największy polski ubezpieczyciel podkreśla w niej, że warto zadbać o odpowiednią ochronę swoich czterech kątów, by w przypadku nieprzewidzianych sytuacji uniknąć niepotrzebnego stresu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-rusza-z-kolejna-odslona-kampanii-pzu-dom,402871,artykul.html

W aktualnej kampanii PZU kontynuuje zachęcanie klientów do szacowania realnej wartości swojego domu i wyposażenia w procesie zakupu ubezpieczenia. Jest to niezbędne, aby w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia, można było przywrócić dom czy mieszkanie do poprzedniego stanu. Aby mieć taką możliwość, konieczne jest określenie sumy ubezpieczenia, która pozwoli otrzymać pomoc adekwatną do rozmiaru szkody. Szacując wartość majątku, warto wziąć pod uwagę wszystko, co ważne. Nie tylko mury, instalacje czy elewację, ale również tzw. ruchomości domowe, takie jak meble, elektronika, a nawet zawartość garderoby i sprzęt sportowy.

W ostatnim czasie ceny towarów, usług i nieruchomości znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest określanie wartości posiadanych ruchomości i nieruchomości według aktualnych cen. Nawet jeśli zostały one nabyte dawno temu za cenę niższą niż obecnie. Tylko takie podejście pozwoli na określenie odpowiedniej sumy ubezpieczenia, dzięki czemu wypłacone z polisy pieniądze pozwolą przywrócić nasz dom i mieszkanie do stanu sprzed zdarzenia.

- W PZU zależy nam, żeby klienci posiadali odpowiednią ochronę, dlatego zwracamy szczególną uwagę na ustalenie wartości mienia oraz dobranie zakresu ubezpieczenia do ich potrzeb. Poczucie bezpieczeństwa jest jedną z kluczowych wartości w naszym życiu, dlatego klienci szukają ubezpieczenia nieruchomości oraz wyposażenia, i chętnie wybierają wariant ochrony Od Wszystkich Ryzyk. Chroni on majątek zarówno od typowych zdarzeń, np. pożaru, huraganu czy zalania, jak również od tych niespodziewanych sytuacji, np. gdy ptaki zniszczą elewację domu. Oczywiście należy pamiętać, że są zdarzenia, gdzie nasza odpowiedzialność jest ograniczona - mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.

Ubezpieczenie PZU Dom można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, przez infolinię pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora), u agenta lub w oddziałach PZU w całej Polsce. Eksperci PZU mają duże doświadczenie, dzięki któremu doradzą, jak oszacować wartość mienia i pomogą wybrać najkorzystniejszą ofertę ubezpieczenia.

Oprócz tego, PZU, odpowiadając na potrzeby klientów, zebrał informacje na temat przeglądów technicznych, które należy wykonywać w domu i stworzył przewodnik, w którym klienci znajdą podpowiedzi, co i kiedy należy kontrolować w domach, a także kto może się tego podjąć.

Temat kontroli technicznych jest niezwykle ważny dla bezpieczeństwa oraz zdrowia mieszkańców domów. Dlatego dzięki przewodnikowi chcemy przypominać i edukować, że systematyczne kontrole są obowiązkowe i mogą one uchronić przed niebezpiecznymi zdarzeniami – mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji.

Właśnie ruszyła kampania marketingowa ubezpieczenia, podczas której realizowane będą szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 31 marca.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764