logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU rusza z nową odsłoną kampanii #Drogadozdrowia

  PR 03.09.2021, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

6 tys. wykonanych badań, kilka uratowanych żyć – to dotychczasowy efekt akcji „Droga do zdrowia z PZU”. Od początku czerwca do końca sierpnia nasze mobilne gabinety zdrowia odwiedziły 13 miejscowości w całej Polsce, przemierzając tysiące kilometrów. Podczas każdego przystanku mieszkańcy i turyści mogli bez zapisów i bezpłatnie wykonać serię badań, m.in. EKG, USG, zmierzyć ciśnienie krwi, a następnie skonsultować wyniki z lekarzem. Po sukcesie akcji PZU kontynuuje działania na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa i rusza z ogólnopolską kampanią prewencyjną #drogadozdrowia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-rusza-z-nowa-odslona-kampanii-drogadozdrowia,392873,artykul.html

– Chcemy uświadomić Polakom, że mają ogromny wpływ na swoje zdrowie. Nasze codzienne nawyki i wybory w zakresie zdrowego odżywiania, aktywności fizycznej i regularnych badań profilaktycznych mają kolosalne znaczenie. Pandemia koronawirusa jeszcze mocniej uzmysłowiła nam, że zdrowie to najwyższa wartość i trzeba o nie dbać każdego dnia – wyjaśnia Robert Lubański, dyrektor ds. prewencji PZU.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie PZU w kwietniu 2021 r. wynika, że aż 85 proc. Polaków w wieku 18-65 lat uważa, że warto podejmować działania, by cieszyć się zdrowiem jak najdłużej. Jednak teoria nie idzie w parze z praktyką - jedynie 14 proc. badanych w sposób zdecydowany i świadomy wybiera zdrowy styl życia i przestrzega zalecanych terminów badań profilaktycznych*.

Jak zaznacza Robert Lubański, ambicją PZU jest to zmienić i wpłynąć na codzienne zachowanie Polaków. – Przekaz naszej nowej kampanii brzmi: „Droga do zdrowia to świadomy, chociaż czasami niełatwy wybór. Ale warto wykonać na niej nawet mały krok, aby poprawić jakość swojego życia. Każdy z nas ma wpływ na swoje zdrowie”. Chcemy wesprzeć odbiorców kampanii w ich drodze do zdrowia, dlatego udostępnimy im wiedzę naszych ekspertów i najlepsze praktyki  oraz profesjonalne porady, jak zadbać o swoje zdrowie – dodaje.

Już dziś zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.drogadozdrowiazpzu.pl, na której znajdą się artykuły i webinary z zakresu m.in. dietetyki, profilaktyki chorób cywilizacyjnych czy aktywności fizycznej, przygotowane przez ekspertów medycznych, trenerów personalnych i influencerów. W ramach kampanii w telewizji, radiu i internecie wyemitowane zostaną 30 i 15- sekundowe spoty, działania prowadzone będą także w mediach społecznościowych. Akcja PZU potrwa do października.

Źródło: PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764