logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU startuje z nową edycją serialu „Sekundy, które zmieniły życie”

  PR 09.06.2020, przeczytano 872 razy
ilustracja

Już w najbliższy czwartek, 11 czerwca, o godzinie 22:25 na antenie TVP1 premiera serialu dokumentalnego „Sekundy, które zmieniły życie”. Każdy odcinek to poruszająca historia osoby, która musiała się zmierzyć z trudną codziennością po wypadku. W powstanie serialu zaangażował się PZU, który od lat promuje bezpieczeństwo i inicjuje w tym celu wiele akcji społecznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-startuje-z-nowa-edycja-serialu-_sekundy%2C-ktore-zmienily-zycie_,387367,artykul.html

– Chcemy zwrócić uwagę na to,  jak dramatyczne mogą być konsekwencje kilku chwil nieuwagi, brawury czy z pozoru błahych, a jednak niebezpiecznych, zachowań. A nic tak  dobrze nie przemawia do wyobraźni widzów jak opowieści ludzi, którzy muszą walczyć o powrót do zdrowia po wypadku  – mówi Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie.

Sekundy, które zmieniły życie” to cykl dwunastu odcinków, których bohaterowie ulegli wypadkowi. W najbliższy czwartek widzowie poznają historię trzydziestojednoletniego Artura, blogera, mówcy, szczęśliwego męża i ojca. Kilka sekund wywróciło jego życie do góry nogami. Zjeżdżając po zboczu na rowerze, uderzył z impetem w murek znajdujący się na końcu skarpy. Diagnoza – zmiażdżenie dwóch krążków międzykręgowych, a tym samym paraliż ciała od szyi w dół – zniweczyła jego plany. Historia Artura to nie tylko historia wypadku, ale także inspirująca opowieść o determinacji, woli walki i motywacji do pokonywania trudności. Dziś jest na liście 100 najbardziej wpływowych Polek i Polaków  z niepełnosprawnością. Prowadzi wideobloga, bierze udział w programach telewizyjnych i prowadzi konferencje.

– Jestem pod ogromnym wrażeniem hartu ducha i wytrwałości naszych bohaterów. Dziękuję im, że zgodzili się opowiedzieć  swoje historie.  Dzięki temu możemy się przekonać, że nawet z największych zakrętów życiowych z czasem udaje się wyjść na prostą.  Mam nadzieję, że bohaterowie każdego z kolejnych odcinków pomogą nam także skłonić Polaków do większej uważności i rozwagi. Nawet jeden wypadek mniej to dla nas niezbity dowód, że ten serial ma sens – dodaje Dorota Macieja.

Idea programu zrodziła się trzy lata temu, gdy wyemitowano pierwszy sezon serialu PZU. Była to odpowiedź ubezpieczyciela na wzrost liczby wypadków drogowych. W tym roku PZU firma zdecydowała się rozszerzyć tematykę programu o zdarzenia w domu, nad wodą czy w górach.

  • „Sekundy, które zmieniły życie” można oglądać w każdy czwartek, o godz. 22:25 w TVP 1.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764