logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU szuka partnera strategicznego do przebudowy portalu

  PR 03.03.2014, przeczytano 751 razy

PZU planuje przebudowę portalu pzu.pl. Grupa zamierza uruchomić przetarg, do którego zaprosi firmy z doświadczeniem w dziedzinie customer experience i web design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-szuka-partnera-strategicznego-do-przebudowy-portalu,21009,artykul.html

PZU stworzy z zewnętrznym partnerem zespół projektowy, który opracuje portal. W przetargu PZU będzie oczekiwał od firm zewnętrznych nieszablonowego podejścia do zaprojektowania strony. Duże znaczenie będzie miało doświadczenie i narzędzia, które pozwolą na współudział klientów w powstawaniu portalu.

Zainteresowane firmy mogą zgłaszać chęć wzięcia udziału w przetargu wyłącznie drogą mailową do 7 marca 2014 roku na adres: s-bma@pzu.pl

Źródło: Grupa PZU

pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764