logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU wyświetli na biurowcu symbol Polski Walczącej

  PR 01.08.2016, przeczytano 1384 razy
ilustracja

1 sierpnia, na elewacji siedziby PZU przy al. Jana Pawła II 24 w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. To symboliczne oddanie hołdu i pamięci Powstańcom w ramach obchodów 72. rocznicy Powstania Warszawskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-wyswietli-na-biurowcu-symbol-polski-walczacej,29466,artykul.html

Znak ułożony z zapalonych okien biurowca będzie świecił każdej nocy przez tydzień, do 7 sierpnia włącznie. To jednak nie wszystko. Inicjatywa wiąże się z objęciem przez PZU mecenatu nad obchodami rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Ubezpieczyciel zaprasza na wydarzenia przypominające bohaterskie walki w 1944 roku, które ma zaszczyt wspierać. Zainauguruje je „Koncert Godzina W”, który odbędzie się 1 sierpnia o godz. 16 w Teatrze Kamienica.

Oprócz uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych PZU zachęca do pobrania aplikacji „Pamięć Miasta”, którą stworzenie wsparło finansowo. Dostarcza ona cennych informacji o walkach latem i jesienią 1944 roku. Zawiera cyfrowy zbiór ponad 300 miejsc pamięci Powstania Warszawskiego, wraz z krótkimi audiodeskrypcjami i archiwalnymi zdjęciami. Fotografie, które oznaczają miejsca na mapie pochodzą z Fototeki Muzeum Powstania Warszawskiego.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764