logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU z nową kampanią ubezpieczeń dla dzieci na wakacje

  PR 29.05.2019, przeczytano 187 razy
ilustracja

Od poniedziałku trwa wsparta intensywną kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”. Jej grupą docelową są rodzice.  Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych, czyli do 1 września. Polisa dla dziecka na całe wakacje działa 24 godziny na dobę na całym świecie. Ubezpieczenie obejmuje nieszczęśliwe wypadki, nawet te powstałe w czasie uprawiania sportów – również wyczynowo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-z-nowa-kampania-ubezpieczen-dla-dzieci-na-wakacje,382659,artykul.html

- Od wielu lat Grupa PZU angażuje się i aktywnie działa na rzecz promocji bezpieczeństwa. W zeszłym roku PZU SA przeprowadziło kampanię „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”. W ramach tej akcji rozdaliśmy wszystkim uczniom klas I-III w szkołach podstawowych w całej Polsce ponad 1 600 000 odblasków z wbudowaną migającą lampką.  Tym razem chcemy zadbać o beztroskie wakacje wszystkich dzieci w Polsce. Dlatego spółka z Grupy PZU – PZU Pomoc zaoferuje rodzicom możliwość bezpłatnego skorzystania z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla ich dzieci. Akcja obejmuje również pełnoletnich uczniów i studentów do 25. roku życia – Magdalena Kicińska, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu w PZU.

Kampania została przygotowana przez agencję Red8. Produkcja spotu powierzona została studiu Lemon, a reżyseria Michałowi Gazdzie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Kampania obejmująca szeroko-zasięgowe media startuje 27 maja i będzie trwać do zakończenia akcji, czyli do 21 czerwca.

Kampanię wspiera konkurs fotograficzny na oficjalnym profilu PZU na portalu Facebook. Na zwycięzców konkursu czeka 10 voucherów na sprzęt sportowy o wartości 2 000 zł każdy. Każdy, kto chce wziąć udział w konkursie, powinien przesłać swoje zdjęcie z wakacji i krótko opisać wspomnienia z nim związane. Wszystkie szczegóły dostępne są na profilu PZU na portalu Facebook. Konkurs potrwa do 21 czerwca.

Źródło: PZU SA/PZU ŻYCIE SA

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764