logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU z nową kampanią ubezpieczeń dla dzieci na wakacje

  PR 29.05.2019, przeczytano 479 razy
ilustracja

Od poniedziałku trwa wsparta intensywną kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”. Jej grupą docelową są rodzice.  Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych, czyli do 1 września. Polisa dla dziecka na całe wakacje działa 24 godziny na dobę na całym świecie. Ubezpieczenie obejmuje nieszczęśliwe wypadki, nawet te powstałe w czasie uprawiania sportów – również wyczynowo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-z-nowa-kampania-ubezpieczen-dla-dzieci-na-wakacje,382659,artykul.html

- Od wielu lat Grupa PZU angażuje się i aktywnie działa na rzecz promocji bezpieczeństwa. W zeszłym roku PZU SA przeprowadziło kampanię „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”. W ramach tej akcji rozdaliśmy wszystkim uczniom klas I-III w szkołach podstawowych w całej Polsce ponad 1 600 000 odblasków z wbudowaną migającą lampką.  Tym razem chcemy zadbać o beztroskie wakacje wszystkich dzieci w Polsce. Dlatego spółka z Grupy PZU – PZU Pomoc zaoferuje rodzicom możliwość bezpłatnego skorzystania z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla ich dzieci. Akcja obejmuje również pełnoletnich uczniów i studentów do 25. roku życia – Magdalena Kicińska, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu w PZU.

Kampania została przygotowana przez agencję Red8. Produkcja spotu powierzona została studiu Lemon, a reżyseria Michałowi Gazdzie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Kampania obejmująca szeroko-zasięgowe media startuje 27 maja i będzie trwać do zakończenia akcji, czyli do 21 czerwca.

Kampanię wspiera konkurs fotograficzny na oficjalnym profilu PZU na portalu Facebook. Na zwycięzców konkursu czeka 10 voucherów na sprzęt sportowy o wartości 2 000 zł każdy. Każdy, kto chce wziąć udział w konkursie, powinien przesłać swoje zdjęcie z wakacji i krótko opisać wspomnienia z nim związane. Wszystkie szczegóły dostępne są na profilu PZU na portalu Facebook. Konkurs potrwa do 21 czerwca.

Źródło: PZU SA/PZU ŻYCIE SA

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764