Od poniedziałku trwa wsparta intensywną kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”. Jej grupą docelową są rodzice. Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych, czyli do 1 września. Polisa dla dziecka na całe wakacje działa 24 godziny na dobę na całym świecie. Ubezpieczenie obejmuje nieszczęśliwe wypadki, nawet te powstałe w czasie uprawiania sportów – również wyczynowo.
- Od wielu lat Grupa PZU angażuje się i aktywnie działa na rzecz promocji bezpieczeństwa. W zeszłym roku PZU SA przeprowadziło kampanię „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”. W ramach tej akcji rozdaliśmy wszystkim uczniom klas I-III w szkołach podstawowych w całej Polsce ponad 1 600 000 odblasków z wbudowaną migającą lampką. Tym razem chcemy zadbać o beztroskie wakacje wszystkich dzieci w Polsce. Dlatego spółka z Grupy PZU – PZU Pomoc zaoferuje rodzicom możliwość bezpłatnego skorzystania z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla ich dzieci. Akcja obejmuje również pełnoletnich uczniów i studentów do 25. roku życia – Magdalena Kicińska, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu w PZU.
Kampania została przygotowana przez agencję Red8. Produkcja spotu powierzona została studiu Lemon, a reżyseria Michałowi Gazdzie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Kampania obejmująca szeroko-zasięgowe media startuje 27 maja i będzie trwać do zakończenia akcji, czyli do 21 czerwca.
Kampanię wspiera konkurs fotograficzny na oficjalnym profilu PZU na portalu Facebook. Na zwycięzców konkursu czeka 10 voucherów na sprzęt sportowy o wartości 2 000 zł każdy. Każdy, kto chce wziąć udział w konkursie, powinien przesłać swoje zdjęcie z wakacji i krótko opisać wspomnienia z nim związane. Wszystkie szczegóły dostępne są na profilu PZU na portalu Facebook. Konkurs potrwa do 21 czerwca.
Źródło: PZU SA/PZU ŻYCIE SA