logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU z voicebotem od Voice Contact Center

  PR 29.06.2022, przeczytano 479 razy

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-z-voicebotem-od-voice-contact-center,396425,artykul.html

Wirtualny rozmówca poprosi klientów o opinię na temat świadczonych usług, wysłucha uwag i dopilnuje, żeby wszystkie sugestie dotarły do adresatów. Efektem wdrożenia jest w pełni automatyczny system badania opinii klientów PZU. Warto dodać, że Primebot nie udaje człowieka i od samego początku informuje, że jest wirtualnym konsultantem. Takie działanie jest zgodne z etyką i filozofią OEX VCC.

Przed wykorzystaniem voicebota wywiady prowadzone były przez ankieterów. Kolejnym etapem były badania CATI prowadzone równolegle przez człowieka oraz z wykorzystaniem technologii AI. Zachowane zostały te same warunki realizacji: losowy dobór próby, ten sam czas, identyczne narzędzie badawcze. Na podstawie kilkumiesięcznego testu oraz analizy wyników podjęta została decyzja o pozostawieniu wyłącznie voicebotów. Wyniki badań są miarodajne i nie odbiegają od ocen pozyskiwanych przez człowieka. Oprócz mniejszych kosztów, do korzyści należy zaliczyć błyskawiczny dostęp do potrzebnych danych.  

- Deszcz lub gołoledź oznaczają w branży ubezpieczeń pracowity dzień. Wynikające z tego dynamiczne skalowanie pracy nad ankietami, to zadanie wprost wymarzone dla Primebota, który może jednocześnie wykonywać nawet 1000 połączeń bez względu na porę dnia czy okoliczności. – wyjaśnia Konrad Puzyński, Business Development Manager w Voice Contact Center. Voicebot zbiera odpowiedzi zarówno na pytania zamknięte jak i otwarte.  Dodatkowo, w celu zagwarantowania najwyższej jakości danych, redakcję transkrypcji rozmów Primebota wykonują konsultanci na co dzień pracujący w zespole obsługi klienta PZU.

- Dzięki temu, że prowadzimy dla PZU również tradycyjną infolinię, możemy korygować ewentualne błędy z transkrypcji ankiet oraz płynnie kierować część ruchu do konsultantów - mówi Piotr Kempa, Head of AI Division w Voice Contact Center, twórca Primebota. - Bot potrafi rozpoznawać ludzką mowę, jednak zdarzają mu się błędy. Dlatego stworzyliśmy specjalny system, dzięki któremu nasi konsultanci mogą poprawiać zapisy w treści. Kluczowe jest dla nas wyłapywanie i usuwanie niedociągnięć, a także uczenie i nieustanne ulepszanie Primebota. Współpraca z doświadczonymi konsultantami przy tym projekcie gwarantuje najlepszy efekt. Klient otrzymuje zawsze 100% idealny zapis. – mówi.

- Primebota wykorzystujemy do realizacji badań satysfakcji konsumentów. Voicebot dzwoni do osób, które wcześniej kontaktowały się z Infolinią i zbiera opinie na temat jakości obsługi klienta w PZU. W 2021 zrealizowaliśmy pilotażowo pierwszy tego typu projekt. Jego wyniki były bardzo obiecujące, dlatego badanie z użyciem bota wdrożyliśmy na stałe w jednym z procesów i myślimy o poszerzeniu jego zakresu o kolejne obszary. – mówi Mirosław Mikłos, Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU.

- Moim zdaniem Primebot to świetne narzędzie do realizacji krótkich i prostych ankiet satysfakcji klienta. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie zależy nam na szybkim dotarciu do odbiorcy. Primebot w jeden dzień wykonuje pracę nawet 1000 ankieterów – dodaje Anna Kowalska, Kierowniczka Zespołu Wiedzy o Kliencie w PZU.

Voice Contact Center pracuje nad dalszymi wdrożeniami dla PZU. Jak podkreślają managerowie VCC, o sukcesie decyduje właściwe rozwiązanie technologiczne dopasowane do potrzeb klienta, ale wciąż najważniejszy jest czynnik ludzki i budowanie relacji opartej na zaufaniu.

- Voice Contact Center jest naszym partnerem przy realizacji telefonicznych badań satysfakcji od lat. Szczególnie cenię sobie współpracę z VCC ze względu na bardzo indywidualne traktowanie nas jako klienta, dużą elastyczność i dyspozycyjność. Wiem, że każde moje pytanie, czy prośba będzie poważnie potraktowane, przemyślane i że VCC zrobi co może, żeby nam pomóc. – podsumowuje Anna Kowalska z PZU.

Źródło: OEX.VCC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764