logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU z voicebotem od Voice Contact Center

  PR 29.06.2022, przeczytano 217 razy

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-z-voicebotem-od-voice-contact-center,396425,artykul.html

Wirtualny rozmówca poprosi klientów o opinię na temat świadczonych usług, wysłucha uwag i dopilnuje, żeby wszystkie sugestie dotarły do adresatów. Efektem wdrożenia jest w pełni automatyczny system badania opinii klientów PZU. Warto dodać, że Primebot nie udaje człowieka i od samego początku informuje, że jest wirtualnym konsultantem. Takie działanie jest zgodne z etyką i filozofią OEX VCC.

Przed wykorzystaniem voicebota wywiady prowadzone były przez ankieterów. Kolejnym etapem były badania CATI prowadzone równolegle przez człowieka oraz z wykorzystaniem technologii AI. Zachowane zostały te same warunki realizacji: losowy dobór próby, ten sam czas, identyczne narzędzie badawcze. Na podstawie kilkumiesięcznego testu oraz analizy wyników podjęta została decyzja o pozostawieniu wyłącznie voicebotów. Wyniki badań są miarodajne i nie odbiegają od ocen pozyskiwanych przez człowieka. Oprócz mniejszych kosztów, do korzyści należy zaliczyć błyskawiczny dostęp do potrzebnych danych.  

- Deszcz lub gołoledź oznaczają w branży ubezpieczeń pracowity dzień. Wynikające z tego dynamiczne skalowanie pracy nad ankietami, to zadanie wprost wymarzone dla Primebota, który może jednocześnie wykonywać nawet 1000 połączeń bez względu na porę dnia czy okoliczności. – wyjaśnia Konrad Puzyński, Business Development Manager w Voice Contact Center. Voicebot zbiera odpowiedzi zarówno na pytania zamknięte jak i otwarte.  Dodatkowo, w celu zagwarantowania najwyższej jakości danych, redakcję transkrypcji rozmów Primebota wykonują konsultanci na co dzień pracujący w zespole obsługi klienta PZU.

- Dzięki temu, że prowadzimy dla PZU również tradycyjną infolinię, możemy korygować ewentualne błędy z transkrypcji ankiet oraz płynnie kierować część ruchu do konsultantów - mówi Piotr Kempa, Head of AI Division w Voice Contact Center, twórca Primebota. - Bot potrafi rozpoznawać ludzką mowę, jednak zdarzają mu się błędy. Dlatego stworzyliśmy specjalny system, dzięki któremu nasi konsultanci mogą poprawiać zapisy w treści. Kluczowe jest dla nas wyłapywanie i usuwanie niedociągnięć, a także uczenie i nieustanne ulepszanie Primebota. Współpraca z doświadczonymi konsultantami przy tym projekcie gwarantuje najlepszy efekt. Klient otrzymuje zawsze 100% idealny zapis. – mówi.

- Primebota wykorzystujemy do realizacji badań satysfakcji konsumentów. Voicebot dzwoni do osób, które wcześniej kontaktowały się z Infolinią i zbiera opinie na temat jakości obsługi klienta w PZU. W 2021 zrealizowaliśmy pilotażowo pierwszy tego typu projekt. Jego wyniki były bardzo obiecujące, dlatego badanie z użyciem bota wdrożyliśmy na stałe w jednym z procesów i myślimy o poszerzeniu jego zakresu o kolejne obszary. – mówi Mirosław Mikłos, Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU.

- Moim zdaniem Primebot to świetne narzędzie do realizacji krótkich i prostych ankiet satysfakcji klienta. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie zależy nam na szybkim dotarciu do odbiorcy. Primebot w jeden dzień wykonuje pracę nawet 1000 ankieterów – dodaje Anna Kowalska, Kierowniczka Zespołu Wiedzy o Kliencie w PZU.

Voice Contact Center pracuje nad dalszymi wdrożeniami dla PZU. Jak podkreślają managerowie VCC, o sukcesie decyduje właściwe rozwiązanie technologiczne dopasowane do potrzeb klienta, ale wciąż najważniejszy jest czynnik ludzki i budowanie relacji opartej na zaufaniu.

- Voice Contact Center jest naszym partnerem przy realizacji telefonicznych badań satysfakcji od lat. Szczególnie cenię sobie współpracę z VCC ze względu na bardzo indywidualne traktowanie nas jako klienta, dużą elastyczność i dyspozycyjność. Wiem, że każde moje pytanie, czy prośba będzie poważnie potraktowane, przemyślane i że VCC zrobi co może, żeby nam pomóc. – podsumowuje Anna Kowalska z PZU.

Źródło: OEX.VCC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764