logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU z wiosenną kampanią ubezpieczeń upraw: konkurs dla rolników

  PR 11.03.2024, przeczytano 465 razy
ilustracja

11 marca br. PZU rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń upraw przed niekorzystnymi zjawiskami pogodowymi, występującymi w okresie wiosenno-letnim. Tego samego dnia w ramach kampanii marketingowej startuje również konkurs dla rolników z atrakcyjnymi nagrodami. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-z-wiosenna-kampania-ubezpieczen-upraw%3A-konkurs-dla-rolnikow-,403407,artykul.html

W marcu rolnicy będą mogli ubezpieczyć zboża, rzepak oraz inne rośliny jare. Producenci rolni mogą liczyć na dofinansowanie aż do 65% wysokości składki ubezpieczeniowej. Limit na dopłaty do składek przyznany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi na ten rok jest wystarczający dla upraw polowych – wszyscy zainteresowani ofertą w PZU będą mogli z niej skorzystać.  

Dzięki elastyczności oferty PZU Uprawy rolnicy mogą samodzielnie wybierać ryzyka, przed którymi chcą chronić swoje rośliny. Oprócz ubezpieczenia pojedynczych ryzyk, np. przymrozków wiosennych czy gradu, PZU proponuje także polisy pakietowe: 

  • „Pakiet Wiosna” – ochrona upraw przed szkodami spowodowanymi gradem i przymrozkami wiosennymi, 
  • „Pakiet 5 Ryzyk” ochrona upraw przed skutkami deszczu nawalnego, huraganu, uderzenia pioruna, lawiny lub obsunięcia się ziemi.   

W ramach kampanii ubezpieczenia PZU Uprawy wystartował również konkurs dla rolników z atrakcyjnymi nagrodami: quad 4x4, stacja pogodowa, dron i smartwatch. Aby wziąć udział w rywalizacji, trzeba kupić ubezpieczenie PZU Uprawy między 11 marca a 28 kwietnia 2024 roku, opłacić składkę lub pierwszą ratę składki z tytułu umowy ubezpieczenia, wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie kampanii i załączyć do niego 3 zdjęcia przedstawiające przygotowania do nowego sezonu rolniczego w gospodarstwie. Konkurs potrwa 7 tygodni. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: https://www.pzu.pl/konkurs-fotograficzny  

- Bezpieczeństwo upraw to kluczowa sprawa z punktu widzenia produktywności w gospodarstwie rolnym. Dlatego w dobie coraz częstszych gwałtownych, niekorzystnych zjawisk pogodowych dobre ubezpieczenie zyskuje na znaczeniu. Dzięki PZU Uprawy gospodarze mogą ubezpieczyć swój inwentarz na korzystnych warunkach i dzięki temu spać spokojniej – komentuje Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji w PZU. I dodaje: - W tym roku rolnicy, decydując się na ubezpieczenie PZU Uprawy, oprócz zabezpieczenia na wypadek skutków niekorzystnej aury, mają szansę wygrać nagrody, które przydadzą się każdemu gospodarzowi i ułatwią codzienną pracę.

Największego polskiego ubezpieczyciela wybiera ponad 40% rolników – PZU w 2023 r. chroniło łącznie ponad 1,2 mln ha różnych upraw. Oprócz oferty ubezpieczeń dotowanych, PZU przez cały rok oferuje komercyjne ubezpieczenia wszelkich upraw (w tym ziół, roślin ozdobnych w szkółkach, upraw w szklarniach i tunelach foliowych itp.), a także wiele innych ubezpieczeń dla segmentu agro, m.in. obowiązkowe OC rolników, budynków w gospodarstwach rolnych, OC  w życiu prywatnym,  sprzętu rolniczego i innego mienia ruchomego, zwierząt, drobiu, słomy lub siana składowanych poza budynkami, ubezpieczenie na życie i zdrowie, a także NNW rolników i ich współmałżonków oraz polisy komunikacyjne. 

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764