logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU z wiosenną kampanią ubezpieczeń upraw: konkurs dla rolników

  PR 11.03.2024, przeczytano 328 razy
ilustracja

11 marca br. PZU rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń upraw przed niekorzystnymi zjawiskami pogodowymi, występującymi w okresie wiosenno-letnim. Tego samego dnia w ramach kampanii marketingowej startuje również konkurs dla rolników z atrakcyjnymi nagrodami. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-z-wiosenna-kampania-ubezpieczen-upraw%3A-konkurs-dla-rolnikow-,403407,artykul.html

W marcu rolnicy będą mogli ubezpieczyć zboża, rzepak oraz inne rośliny jare. Producenci rolni mogą liczyć na dofinansowanie aż do 65% wysokości składki ubezpieczeniowej. Limit na dopłaty do składek przyznany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi na ten rok jest wystarczający dla upraw polowych – wszyscy zainteresowani ofertą w PZU będą mogli z niej skorzystać.  

Dzięki elastyczności oferty PZU Uprawy rolnicy mogą samodzielnie wybierać ryzyka, przed którymi chcą chronić swoje rośliny. Oprócz ubezpieczenia pojedynczych ryzyk, np. przymrozków wiosennych czy gradu, PZU proponuje także polisy pakietowe: 

  • „Pakiet Wiosna” – ochrona upraw przed szkodami spowodowanymi gradem i przymrozkami wiosennymi, 
  • „Pakiet 5 Ryzyk” ochrona upraw przed skutkami deszczu nawalnego, huraganu, uderzenia pioruna, lawiny lub obsunięcia się ziemi.   

W ramach kampanii ubezpieczenia PZU Uprawy wystartował również konkurs dla rolników z atrakcyjnymi nagrodami: quad 4x4, stacja pogodowa, dron i smartwatch. Aby wziąć udział w rywalizacji, trzeba kupić ubezpieczenie PZU Uprawy między 11 marca a 28 kwietnia 2024 roku, opłacić składkę lub pierwszą ratę składki z tytułu umowy ubezpieczenia, wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie kampanii i załączyć do niego 3 zdjęcia przedstawiające przygotowania do nowego sezonu rolniczego w gospodarstwie. Konkurs potrwa 7 tygodni. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: https://www.pzu.pl/konkurs-fotograficzny  

- Bezpieczeństwo upraw to kluczowa sprawa z punktu widzenia produktywności w gospodarstwie rolnym. Dlatego w dobie coraz częstszych gwałtownych, niekorzystnych zjawisk pogodowych dobre ubezpieczenie zyskuje na znaczeniu. Dzięki PZU Uprawy gospodarze mogą ubezpieczyć swój inwentarz na korzystnych warunkach i dzięki temu spać spokojniej – komentuje Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji w PZU. I dodaje: - W tym roku rolnicy, decydując się na ubezpieczenie PZU Uprawy, oprócz zabezpieczenia na wypadek skutków niekorzystnej aury, mają szansę wygrać nagrody, które przydadzą się każdemu gospodarzowi i ułatwią codzienną pracę.

Największego polskiego ubezpieczyciela wybiera ponad 40% rolników – PZU w 2023 r. chroniło łącznie ponad 1,2 mln ha różnych upraw. Oprócz oferty ubezpieczeń dotowanych, PZU przez cały rok oferuje komercyjne ubezpieczenia wszelkich upraw (w tym ziół, roślin ozdobnych w szkółkach, upraw w szklarniach i tunelach foliowych itp.), a także wiele innych ubezpieczeń dla segmentu agro, m.in. obowiązkowe OC rolników, budynków w gospodarstwach rolnych, OC  w życiu prywatnym,  sprzętu rolniczego i innego mienia ruchomego, zwierząt, drobiu, słomy lub siana składowanych poza budynkami, ubezpieczenie na życie i zdrowie, a także NNW rolników i ich współmałżonków oraz polisy komunikacyjne. 

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764