logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU zachęca do zwrócenia uwagi na wartość wyposażenia domu

  PR 19.09.2023, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Dom lub mieszkanie to jedne z najcenniejszych rzeczy. To miejsce, w którym chcemy czuć się bezpiecznie wraz z naszymi bliskimi i w którym otaczamy się ważnymi lub lubianymi przedmiotami. Warto o nie zadbać, wykupując dobre ubezpieczenie. PZU ruszył z kampanią promującą polisę PZU Dom, w której podkreśla, jak ważne jest odpowiednie określenie wartości ruchomości domowych, tak by na wypadek zniszczenia lub kradzieży mienia po włamaniu, można było odkupić nowe rzeczy w miejsce utraconych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-zacheca-do-zwrocenia-uwagi-na-wartosc-wyposazenia-domu,401411,artykul.html

Najczęstszymi szkodami występującymi w gospodarstwach domowych są zalania, pożary, kradzieże oraz zniszczenia spowodowane przez dzikie zwierzęta, np. kuny czy gryzonie. Większość z nich to zdarzenia losowe i trudno się przed nimi ochronić, natomiast dobre ubezpieczenie pozwala na zminimalizowanie skutków oraz szybszy powrót do normalnego życia. Dobra polisa to taka z odpowiednią sumą ubezpieczenia, która uwzględnia realną wartość naszego majątku. W polisie PZU Dom można dostosować zakres i sumę ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb. Przy jej wyborze warto wziąć pod uwagę nie tylko mury i stałe elementy, ale również wyposażenie, czyli tzw. ruchomości domowe. Właśnie na to kładzie nacisk największy polski ubezpieczyciel w najnowszej kampanii.

Chcemy edukować klientów, aby odpowiednio wyceniali swoje domy i mieszkania, szczególną uwagę zwracając na tzw. ruchomości domowe, bo te często zostają niedoceniane przez właścicieli. Oprócz przedmiotów, których oszacowanie wartości przy ubezpieczeniu wydaje się oczywiste np. sprzętu AGD i RTV, w domu mamy także mnóstwo rzeczy, o wycenie których klienci zapominają: meble, dywany, naczynia, ubrania, buty, zabawki dziecięce, sprzęt sportowy, rzeczy związane z naszym hobby, pozostałe wyposażenie pokoi, łazienki, przedpokoju. Ich utrata i odtworzenie mogą wiele kosztować, a nieodpowiednio dobrana suma ubezpieczenia będzie niewystarczająca do ich odkupienia. Dlatego tak ważna jest realna wycena nieruchomości, żeby klienci otrzymywali pomoc odpowiednią do rozmiarów szkody — mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.

Właściwe oszacowanie wartości ruchomości domowych polega na wycenianiu przedmiotów według wartości rzeczy nowych, nawet jeśli zostały one nabyte dawno temu za cenę niższą niż obecnie. Tylko takie podejście pozwoli na określenie odpowiedniej sumy ubezpieczenia, dzięki czemu wypłacone z polisy pieniądze pozwolą na zakup nowych przedmiotów w miejsce utraconych.

Szacując wartość nieruchomości, warto również zwrócić uwagę na wzrost cen materiałów budowlanych, z którym mamy do czynienia od kilku lat, a który sprawia, że rosną koszy remontów po szkodach. W tej sytuacji wskazane jest rozważenie zwiększenia sumy ubezpieczenia mieszkania lub domu tak, aby pieniądze wypłacone z polisy po szkodzie pozwoliły na przeprowadzenie remontu.

11 września ruszyła kampania marketingowa ubezpieczenia, podczas której realizowane będą szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU, u agentów oraz w prasie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W materiałach marketingowych ponownie pojawi się tenisistka Iga Świątek. Kampania potrwa do 12 listopada.

Źródło: PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764