logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU zadba o bezpieczeństwo na Pol’and’Rock Festival

  PR 27.07.2024, przeczytano 309 razy
ilustracjastrzałka

Pol’and’Rock Festival to jeden z największych otwartych, niebiletowanych festiwali muzycznych w Europie. Organizatorzy kładą szczególny nacisk na to, aby wszyscy jego uczestnicy czuli się bezpiecznie. Podczas tegorocznej edycji pomoże w tym PZU, które zostało sponsorem Pol’and’Rock Festival. Największy polski ubezpieczyciel został również partnerem prowadzonego przez Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy programu, mającego na celu naukę dzieci podstaw pierwszej pomocy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-zadba-o-bezpieczenstwo-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival,405142,artykul.html

PZU, jako sponsor wydarzenia, zadba o bezpieczeństwo uczestników tegorocznego, jubileuszowego 30. Pol’and’Rock Festival. Ubezpieczyciel zatroszczy się o ułatwienie poruszania się po terenie festiwalu dzięki rozstawieniu specjalnych drogowskazów. Zadba też o lepszą widoczność festiwalowiczów. W tym celu PZU przekaże 2 tysiące odblaskowych kamizelek oraz 10 tysięcy opasek, które będą rozdawane uczestnikom wydarzenia przez członków Pokojowego Patrolu, festiwalowej służby informacyjnej, oraz funkcjonariuszy Policji. To szczególnie ważne w przypadku dzieci, których każdego roku jest coraz więcej na Pol’and’Rock Festival.

PZU wspiera naukę podstaw pierwszej pomocy

PZU zostało również partnerem programu edukacyjnego „Ratujemy i Uczymy Ratować” i w tej roli po raz pierwszy zagości właśnie na Festiwalu Pol’and’Rock. Realizowana od 18 lat akcja skierowana jest do uczennic i uczniów klas I-III szkół podstawowych. Dzięki tej inicjatywie do tej pory blisko 3 miliony dzieci nauczyło się podstaw pierwszej pomocy. Od września program dotrze do jeszcze większej liczby dzieci, ponieważ decyzją Ministerstwa Edukacji Narodowej nauka udzielania pierwszej pomocy w klasach I-III szkół podstawowych stanie się powszechna.

Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i organizowany przez nią Pol’and’Rock Festival od wielu lat pokazują jak ważna jest wzajemna troska o siebie i bezpieczeństwo. To wartości, które nas łączą i dlatego cieszymy się, że jako PZU nawiązujemy współpracę i zostaliśmy sponsorem Najpiękniejszego Festiwalu Świata, jak również partnerem niezwykle ważnego programu edukacyjnego, jakim jest >>Ratujemy i Uczymy Ratować<<” - mówi Paweł Wróbel, dyrektor Grupy PZU ds. marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych.

Jubileuszowy 30. Pol’and’Rock Festival odbędzie się w dniach 1-3 sierpnia na terenie Lotniska Czaplinek-Broczyno w województwie zachodniopomorskim.

Źródło: Grupa PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764