logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Q Service Castrol stawia na nowe formy promocji i komunikacji

  PR 26.10.2022, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Sieć serwisów samochodowych Q Service Castrol nawiązała współpracę z twórcą kanału YouTube’owego Sprawdzam Jak. Efektem działań jest materiał filmowy, zrealizowany w jednym z warszawskich warsztatów należących do konceptu sieciowego. Prowadzący Dymitr Błaszczyk wcielił się w rolę mechanika i pod okiem mentora wykonywał naprawy samochodów. To już kolejna niestandardowa kooperacja marki – została ona także Partnerem jednego z odcinków publikowanych na kanale Povagowani.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/q-service-castrol-stawia-na-nowe-formy-promocji-i-komunikacji,397753,artykul.html

Firma Q Service Castrol, stawiając na nowe formy komunikacji z klientami nawiązała współpracę z twórcami internetowymi – Dymitrem Błaszczykiem z kanału Sprawdzam Jak oraz Robertem z kanału Povagowani. Celem tych działań jest dotarcie do szerszego grona odbiorców marki.

Dzień z życia mechanika

„Sprawdzam Jak” to program prowadzony przez Dymitra Błaszczyka, który w nagrywanych materiałach przeprowadza testy różnych produktów i usług. Kanał liczy 990 tysięcy subskrybentów, a filmy, które się na nim pojawiają często prezentują poważne tematy w lekkim i zabawnym tonie.

W produkcji powstałej dzięki kooperacji pomiędzy twórcą internetowym a siecią warsztatów samochodowych, prowadzącemu postawiono 3 zadania do zrealizowania. Musiał wykonać pełny przegląd techniczny samochodu, wymienić olej oraz tarcze hamulcowe. Film zrealizowano w warsztacie Polauto w Markach należącym do sieci Q Service Castrol.

Materiał do tej pory wygenerował ponad 135 tysięcy odsłon na portalu YouTube. Liczba ta cały czas rośnie.

Wspólne działania z kanałem Povagowani

Film zrealizowany wraz z Youtuberem Sprawdzam Jak to nie jedyna tego typu współpraca. Sieć Q Service Castrol została partnerem jednego z ostatnich odcinków opublikowanego na kanale Povagowani.

Film został opublikowany na kanale YouTube o zasięgu 381 tysięcy subskrybentów, który powstał przede wszystkim z myślą o miłośnikach motoryzacji. W filmach przedstawiane są analizy techniczne silników oraz nieznane fakty czy ciekawostki na temat samochodów. Youtuber prezentuje również produkcje video związane z historią motoryzacji. Materiały tworzone są z dbałością o jak najwyższy poziom pod względem merytorycznym. Nie brakuje w nich też humoru.

Do tej pory materiał dostępny na portalu YouTube ma blisko 168 tysięcy wyświetleń. Liczba ta cały czas rośnie.

- Chcemy, aby w świadomości coraz większej liczby osób, marka Q Service Castrol istniała jako kompleksowy opiekun auta, który zajmie się jego serwisem oraz bieżącymi naprawami. Cieszymy się, że możemy wykorzystać wspólny potencjał, jaki płynie z działań pomiędzy siecią serwisów a twórcami internetowymi. – podsumowuje Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.

Q Service Castrol niedawno świętował dołączenie 500. serwisu do konceptu sieciowego, co świadczy o ciągłym rozwoju i sile młodej marki. W planach firmy jest dalsze poszerzanie oferty.

Źródło: Q Service Castrol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764