logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Q Service Castrol stawia na nowe formy promocji i komunikacji

  PR 26.10.2022, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

Sieć serwisów samochodowych Q Service Castrol nawiązała współpracę z twórcą kanału YouTube’owego Sprawdzam Jak. Efektem działań jest materiał filmowy, zrealizowany w jednym z warszawskich warsztatów należących do konceptu sieciowego. Prowadzący Dymitr Błaszczyk wcielił się w rolę mechanika i pod okiem mentora wykonywał naprawy samochodów. To już kolejna niestandardowa kooperacja marki – została ona także Partnerem jednego z odcinków publikowanych na kanale Povagowani.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/q-service-castrol-stawia-na-nowe-formy-promocji-i-komunikacji,397753,artykul.html

Firma Q Service Castrol, stawiając na nowe formy komunikacji z klientami nawiązała współpracę z twórcami internetowymi – Dymitrem Błaszczykiem z kanału Sprawdzam Jak oraz Robertem z kanału Povagowani. Celem tych działań jest dotarcie do szerszego grona odbiorców marki.

Dzień z życia mechanika

„Sprawdzam Jak” to program prowadzony przez Dymitra Błaszczyka, który w nagrywanych materiałach przeprowadza testy różnych produktów i usług. Kanał liczy 990 tysięcy subskrybentów, a filmy, które się na nim pojawiają często prezentują poważne tematy w lekkim i zabawnym tonie.

W produkcji powstałej dzięki kooperacji pomiędzy twórcą internetowym a siecią warsztatów samochodowych, prowadzącemu postawiono 3 zadania do zrealizowania. Musiał wykonać pełny przegląd techniczny samochodu, wymienić olej oraz tarcze hamulcowe. Film zrealizowano w warsztacie Polauto w Markach należącym do sieci Q Service Castrol.

Materiał do tej pory wygenerował ponad 135 tysięcy odsłon na portalu YouTube. Liczba ta cały czas rośnie.

Wspólne działania z kanałem Povagowani

Film zrealizowany wraz z Youtuberem Sprawdzam Jak to nie jedyna tego typu współpraca. Sieć Q Service Castrol została partnerem jednego z ostatnich odcinków opublikowanego na kanale Povagowani.

Film został opublikowany na kanale YouTube o zasięgu 381 tysięcy subskrybentów, który powstał przede wszystkim z myślą o miłośnikach motoryzacji. W filmach przedstawiane są analizy techniczne silników oraz nieznane fakty czy ciekawostki na temat samochodów. Youtuber prezentuje również produkcje video związane z historią motoryzacji. Materiały tworzone są z dbałością o jak najwyższy poziom pod względem merytorycznym. Nie brakuje w nich też humoru.

Do tej pory materiał dostępny na portalu YouTube ma blisko 168 tysięcy wyświetleń. Liczba ta cały czas rośnie.

- Chcemy, aby w świadomości coraz większej liczby osób, marka Q Service Castrol istniała jako kompleksowy opiekun auta, który zajmie się jego serwisem oraz bieżącymi naprawami. Cieszymy się, że możemy wykorzystać wspólny potencjał, jaki płynie z działań pomiędzy siecią serwisów a twórcami internetowymi. – podsumowuje Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.

Q Service Castrol niedawno świętował dołączenie 500. serwisu do konceptu sieciowego, co świadczy o ciągłym rozwoju i sile młodej marki. W planach firmy jest dalsze poszerzanie oferty.

Źródło: Q Service Castrol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764