logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Q&A Communications będzie wspierać zespół PR Škoda

  PR 11.06.2018, przeczytano 601 razy

ŠKODA to niekwestionowany lider rynku motoryzacyjnego w Polsce. Z połową maja marka rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań z zakresu Public Relations. W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych zadań zajmie  się agencja Q&A Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/qanda-communications-bedzie-wspierac-zespol-pr-%C5%A0koda,36832,artykul.html

Q&A Communications to agencja specjalizująca się w budowaniu wizerunku marek, firm i osób przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji. W ramach nawiązanej współpracy agencja będzie m.in. odpowiadać za wybrane, bieżące działania operacyjne oraz rekomendacje w zakresie strategii.

- Praca dla lidera polskiego rynku motoryzacyjnego to dla agencji spore przedsięwzięcie – wierzymy jednak, że Q&A Communications sprosta pokładanym w niej nadziejom i pomoże w realizacji szeregu czekających na nas wyzwań – mówi Klaudyna Gorzan, Kierownik ds. PR marki SKODA.

- ŠKODA to wieloletni niekwestionowany lider rynku samochodowego w Polsce. Cieszymy się, że to właśnie Q&A Communications została wybrana, by wspierać markę. Cieszy nas otwartość i entuzjazm Klienta przy tworzeniu idei, które będą wpływać na wizerunek marki, którymi konsumenci będą chcieli się dzielić. – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications.

Realizacją projektów zajmie się specjalnie powołany do tego zadania zespół. Wśród pozostałych klientów agencji znajdują się m.in. takie marki jak: Amica, Komputronik, Marmite, Żabka Polska, EDPR oraz CBRE, NEINVER, SEAT i Subway Polska.

Źródło: Q&A Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764